matild-a

Inlägg publicerade under kategorin Random ☼

3D

Av Matilda ! - 12 december 2012 21:18

                                    

Hittade många fler ap coola, men dem ville tydligen inte bli gifar i mitt inlägg -.- dryygt :/

Sök på 3D gifs på weheart så kommer det upp en massa coola! :D

Av Matilda ! - 10 december 2012 19:13

   

Av Matilda ! - 9 december 2012 18:56

      



Ni måste se denna videon! Den handlar om skvaller och mobbning på nätet. Det är så himla vanligt nu och Johanna som bloggar på hofh.se vill stoppa det. Därför har hon gjort denna videon. Hon är en grym människa som verkligen vill alla väl. Jag tycker ni ska ta den tid och kolla på videon och sprida vidare den så alla skvallerbloggar ser den. Det är så viktigt!

Av Matilda ! - 5 december 2012 21:31

Tjabba tjena! (fråga inte varför texten är regnbågsfärgad, tyckte det var fint, hähä)

Snabbinlägg här då! Får berätta lite vad som hänt idag :3

Har ju då varit i skolan (men oj vilken nyhet! :o) och vi har inte gjort nåt speciellt. Alla sjuor har varit på någon föreläsning som mer var långtråkig, heheh. Den varade aslänge?! hahah.

Jaja, jag kom hem käkade mellanmål chillade, chattade på kik, pluggade och tusen fler saker! (:

Vill också berätta att jag lyssnat på Take Me Home Yearbook Edition fyra gånger idag. Hur har jag hunnit det?! det är ju typ fyra timmar. Hahah oj.

Ni får en liten bild som jag gjorde för nån vecka sen -baraförattniskafåtittapånågot-

 

Av Matilda ! - 3 december 2012 20:11

   

Hittade denna bilden på weheartit (Bildens länk häääär) Så sjuuukt fin gjord ! Måste ha tagit sin lilla tid att ha gjort den.

Av Matilda ! - 2 december 2012 09:59

   

Nu har det snöat hela natten och det snöar fortfarande! Så jädra bra ju! Idag ska (måste) jag ut och fota! Så himla fint och vitt. Måste åka pulka med ju! Hahah! Sen får min lilla kanin Morris ut och springa i snön! Han älskar nog snö. Vilket jag också gör! :D

Har ni fått snö där ni bor än? c:

Av Matilda ! - 1 december 2012 20:15

   

1. Det är december!!! LHKUIWENCÖÄMBVX!!! :D Världens mysigaste månad! Månaden jag fyller år i (12/12), månaden med så mycket jul i att man blir så glaad för att det är så mysigt! :3 Och månaden där man nästan får äta hur mycket gott man vill!! :D

2. Det snöar!! :D Här nere i Skåne snöar det faktiskt!! Och snön finns faktiskt kvar på marken! :D Tänk hur awesome är det inte att det snöar den första vinterdagen?! :D

3. Har varit på badminton tävling idag. Gick sådär :( Förlorade alla mina tre matcher, hahah. Jag äger! Nejmen, det är ju inte jätte kul, men man får ta det så! :) Vi åkte dit klockan 11.15 och var hemma typ 19.15 Lång dag!

4. Hade tänkt att göra en juldesign, och ha en liten tävling sen! :D grymt! Kommer bara ha juldesignen tills den 24/12 sen bytar jag nog tillbaka igen till den jag har nu :D

5. Nu ska jag mysa och äta gott! :D

6. Nu ska jag räkna hur många :D smileysar jag har i detta inlägget. Nio stycken om man räknar med den där borta <-

7. Nej, nu har jag gjort för många punkter!! Ni får nöja er med sju stycken :3

Av Matilda ! - 29 november 2012 16:45

Heeejsan!

Igår bloggade jag inte för att jag och klassen var i Malmö på Tutankhamun utställningen och på Emporia. Vi åkte tåg dit. Det var verkligen jätte kul! Utställningen var riktigt bra gjord! Häftigt att kolla på.  Efter tutankhamun fick alla gå nånstans och äta (jag och några till åt på subway, såklart!), och sedan gick vi in på Emporia. Vi fick gå fritt på hela emporia! :D Riktigt kul ju! Vi fick vara där i ungefär 1 timme och trekvart. Vi gick in i det enorma köpcentret som verkligen var riktigt stort! Vi hann tyvärr inte med alla affärer, men vi gick iallafall in i dem roligaste. Det fanns typ några olika "korsningar" med olika färger. Det fanns en blå "kursning" som det fanns en hiss i (4 våningar juuu!). Hissen lystets typ i blått och det rann vatten utanpå den! Fett coolt. Jag var bara tvungen att åka den, haha! Tog tyvärr ingen bild, men det var riktigt coolt!

Jag köpte en t-shirt och en vanlig grå mysig tröja. Ni får se dem sen! :D


Vi hade verkligen riktigt kul! Emporia måste ni bara besöka om ni är i närheten! (:

 

Ovido - Quiz & Flashcards