matild-a

Inlägg publicerade under kategorin Random ☼

Av Matilda ! - 24 januari 2013 18:03

Heeej! Heheh, har varit lite dålig på att uppdatera känner jag! :s Men men...c; Idag hade vi kemi prov (vilket jag hoppas gick bra !). Skönt att slippa en massa plugg till prov (= bättre uppdatering!!!) Ni fattar varför det varit segt med bloggen, har absolut inte hunnit, haha.


Häromdan klickade jag hem två skal till min älskling (aka iPhone 4). Dem var så jäkla snygga! ♥_♥ Seriöst, gå in på sidan och beställ hem skal där ifrån till er mobil! Dem är himla billiga med! :D merskal.se heter den!

Iallafall, idag kom skalen hem till mig! c: Riktigt snygga!

   

bilden länkaaar!

Av Matilda ! - 22 januari 2013 21:04

Igår köpte jag en iPhone 4!! :DD HAPPY. Hahah är kanske lita sent ute med att berätta, men hann faktiskt inte igår eftersom jag fick den rätt sent på dagen.

Har haft en Xperia Neo V innan, men nuså. Iphoooone! Den är begagnad och har några repor på skärmen, men den funkar ändå riktigt bra! Älskar den <3333

Räkna med lite mer mobilbloggning! (Har faktiskt en kategori som heter mobilblogg!)

   

Av Matilda ! - 20 januari 2013 19:49

Har pluggat lite matte nu och lyssnat på massa bra musik! Duktig_chey99. Ska ta mig ett varmt bad sen i badkaret, heheh. Sååå vi höööörsss tomorroww !


     

Av Matilda ! - 20 januari 2013 17:27

   

Tjaa!

Haha, vet ni vad som slog mig nyss ? Det har redan gått 20 dagar på 2013! herremingudarsgud! Och det har gått 13 dagar på den nya skolterminen. Tiden går så sjukt snabbt, kan den inte bara sakta ner lite?! Fast det är rätt bra i och för sig eftersom jag längtar sjukt mycket till sommaren! Och jag längtar också till Kanarieöarna! :) Vi ska åka dit på sportlovet! :D Ska vara där i en vecka. Göööttt!

Ska ni göra något på sportlovet? (:

(Inlägget blev så färglöst så texten får någon rolig färg! :D)

 

Av Matilda ! - 12 januari 2013 15:54

   

Av Matilda ! - 10 januari 2013 17:39

   

 Mina julklappar del 3:

☻ Tidningspremeration

☻ Polkagrisar

☻ Godis

☻ Bästa mjukisbyxorna! ♥

Av Matilda ! - 7 januari 2013 20:46

     

Julklappar del 2:

☻ Ett minneskort till mobilen 8GB

☻ Ett IQ spel/klurgrej

☻ Ett häfte med en massa olika sorters papper

☻ En himla massa pengar!

☻ Två tidningar och två tidningspremerationer

☻ The Sims 3 Årstider

Av Matilda ! - 6 januari 2013 17:53

 

Yaaay! :DD

Innan har jag fotat med familjens systemkamera, men nu har jag äntligen köpt en helt egen för en riktigt billig peng! :D Fick med två objektiv, en kameraväska och lite grejer och så! c: Hiiiiimla braa! 

Ovido - Quiz & Flashcards