matild-a

Inlägg publicerade under kategorin Random ☼

Av Matilda ! - 2 oktober 2012 15:31

   

Igårkväll gjorde jag en liten, liten fläta i mitt hår! Jag duschade också, och den blev kvar, haha! Hade den idag också, fast hade håret uppsatt.

Av Matilda ! - 1 oktober 2012 17:03

     


Hoppas att ni haft en bra månad! :) September är alltid lite tuff eftersom sommaren är slut och man har börjat i skolan igen. Men vid denna tiden har man börjat vänja sig igen, och allt känns bra! Man har kommit in i sina vanliga rutiner och man längtar till helgen igen!

1D

Av Matilda ! - 30 september 2012 19:46

   

Hihi, kunde inte låta bli att rita detta med mina fina pennor från IKEA! (dock så ha den rosa gått sönder D:)

Ni som är Directioner's fattar varför det står som det gör! ;)

Av Matilda ! - 24 september 2012 08:59

   

Av Matilda ! - 19 september 2012 20:34

   

Idag när jag kom hem efter skolan fanns det inget mellanmål att äta ! D: Så jag lagade pannkakor istället! :D gottgottgott! Jag lovar att dem var godare än vad dem ser ut att vara på bilden. Det är bara så att ni inte ska bli frestade. Jepp! Jag är rättså schysst, jag.

Av Matilda ! - 16 september 2012 14:00

Hejsan svejsan! Ska snart kolla på Madagaskar 3 ! Sitter och väntar på att bli insläppta :3 ses senare!

Av Matilda ! - 14 september 2012 18:00

   

Lånade den på skolbiblioteket igår! Verkade rätt najs iallafall! :>

Av Matilda ! - 29 augusti 2012 19:30

 

                   


haha love till alla bilderna!

Ovido - Quiz & Flashcards