matild-a

Direktlänk till inlägg 29 november 2012

Emporia & Tutankhamun!

Av Matilda ! - 29 november 2012 16:45

Heeejsan!

Igår bloggade jag inte för att jag och klassen var i Malmö på Tutankhamun utställningen och på Emporia. Vi åkte tåg dit. Det var verkligen jätte kul! Utställningen var riktigt bra gjord! Häftigt att kolla på.  Efter tutankhamun fick alla gå nånstans och äta (jag och några till åt på subway, såklart!), och sedan gick vi in på Emporia. Vi fick gå fritt på hela emporia! :D Riktigt kul ju! Vi fick vara där i ungefär 1 timme och trekvart. Vi gick in i det enorma köpcentret som verkligen var riktigt stort! Vi hann tyvärr inte med alla affärer, men vi gick iallafall in i dem roligaste. Det fanns typ några olika "korsningar" med olika färger. Det fanns en blå "kursning" som det fanns en hiss i (4 våningar juuu!). Hissen lystets typ i blått och det rann vatten utanpå den! Fett coolt. Jag var bara tvungen att åka den, haha! Tog tyvärr ingen bild, men det var riktigt coolt!

Jag köpte en t-shirt och en vanlig grå mysig tröja. Ni får se dem sen! :D


Vi hade verkligen riktigt kul! Emporia måste ni bara besöka om ni är i närheten! (:

 

 
 
Ellen

Ellen

29 november 2012 17:32

Häftigt!

Ny spännande tävling uppe på bloggen! Kolla om det är något som passar dig!

http://epicellens.blogspot.com

 
Carly

Carly

30 november 2012 14:48

Fin blogg! Är detta din första blogg?

http://carlybolt.blogg.se

Matilda !

30 november 2012 18:28

Tack (: Nej detta är min tredje tror jag!

 
Evve-Normal is boring!

Evve-Normal is boring!

30 november 2012 16:31

Sv: Tack :) Ja det e så synd om dem, ska krama dem från dig.

http://evvesliv.blogg.se

 
Ingen bild

Din kompis selmutt

30 november 2012 17:18

Roliga minnen för livet <3 :*

Verkligen fin blogg matte,
Puss och kram ! <3

Matilda !

30 november 2012 18:07

hihi, verkligen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda ! - 3 mars 2013 20:01


    Besök den nu!! Jag kände att jag ville byta portal, för jag gillar inte riktigt bloggplatsen. Blogg.se känns mycket bättre! Har haft lite klurigt med designen, men det får funka nu ett tag! Jag kommer antagligen flytta över lite inlägg från...

Av Matilda ! - 1 mars 2013 18:24

   

Av Matilda ! - 28 februari 2013 22:08

    Ibland är jag verkligen sämst på att uppdatera bloggen. Asså stackars er som läser den! Ibland bara skiter jag i att skriva inlägg! Hahahah. Då måste ni typ undra vart jag är! x,D Nejmen, jag har fakitdkt bortförklaring till varför jag inte s...

Av Matilda ! - 26 februari 2013 20:55

Hellooo there! I am back home! Kom hem igår klockan 21, och var himla trött! Snart får ni en massa bilder från resan! Det blir när det blir. Bjuder på en iPhone bild nu c:...

Av Matilda ! - 25 februari 2013 19:00


   

Skapa flashcards