matild-a

Inlägg publicerade under kategorin Random ☼

Av Matilda ! - 6 januari 2013 15:00

     

Hahah, lite sent kanske, men bättre än aldrig :3 Har inte...orkat att fixa en maaaassa bilder! Det kommer tre delar, yepp.

Vad jag fick i julklapp del 1:

☻ Två nagellack, ett depend och ett magnet nagellack! (:

☻ Glitter till naglarna!

☻ Två mascoror och en eyeliner

☻ En converse väska och en sport väska

☻ En pyjamas tröja

☻ One Direction Up All Night Tour DVD och en 1D nyckelring

☻ En bok; Besynerliga Barn

☻ Låtsas snö (hahah)

☻ Rit pennorrrr

Av Matilda ! - 5 januari 2013 16:21

   

Detta lovet har ju gått himla snabbt! Fast ändå inte. Jag vet inte vad haha. Men nu dem sista dagarna har det bara varit helt segt :/ Har typ bara suttit och kollar på PLL för att det är så sjukt spännande (Är ju snart på 3:dje säsongen och en ny säsong börjar typ på måndag eller tisdag! :D) . På måndag släpps Kiss You musikvideon (YAY), och den kommer säkert vara helt grym. Och på tisdag börjar skolan igen. Fast och för sig, det ska bli rätt skönt att träffa alla kompisarna igen! Just nu är ju alla bortresta typ! Saknar Fanny sjukt mycket (hoppas du ser det här Fanzyy <3) hon är ju i USA (!) och göttar sig! ^^

Längtar ni efer skolan? :))

 

Gammal bild som togs med tjejerna i klassen första dan i skolan! :D

Av Matilda ! - 3 januari 2013 21:03

   

Kände för att posta detta inlägget igen haha. Gör det för jag har så rätt. Nejmen jag vet inte. Orkade inte fixa något i gimp just nu :))))

(Förövrigt spelar min lillebror (på 8 år) Xbox Kinect och sjunger "jag såg mamma kyssa tomten" på engelska. Det är ju för trevligt)

Av Matilda ! - 1 januari 2013 16:29

Tjena tjena hej hej!

Idag är det ju första januari tvåtusentretton! Det är AWESOME! 2013 kommer bli awesome. Jag har inte kommit på någor riktigt nyårslöfte än, men vi får se c: Vad har ni för nyårslöfte/n? En sak är jag iallafall säker på. Att jag måste byta design! Jag får knepa och knåpa på en ny grym!

Jag tog typ apmånga bilder (ja ni får se några sen) och filmade en jätte rolig film hahahah. Fast den får ni inte se. Kanske delar av den :3 hahah.

Ni vet sånadär små mini paraplyn? Dem har typ en jätte vass pinne som jag stack mig på :( det gjorde himla ont! Fast nu ska jag inte prata om det, eheh.

Synd bara att jag är förkyyyyld :/ Hoppas det försvinner snart! :3

Jag bjuder på en halvfin bild på en raket uppe i luften.

 


Av Matilda ! - 1 januari 2013 00:00

   

Av Matilda ! - 25 december 2012 18:26

        

Grattis till dej Maja! :D Alla som var med har också awesome bloggar! Var himla svårt att välja vinnaren! (:

Av Matilda ! - 24 december 2012 13:13

   

Äntligen julafton! Jag ska hem till fafmor och farfar snart och fira jul där! :) Jultävlingens vinnare kommer väl upp snart! ^^

Ovido - Quiz & Flashcards