matild-a

Inlägg publicerade under kategorin Random ☼

Av Matilda ! - 25 juni 2012 11:30

 

Han visade mig den igår och jag tyckte att han var så cool att jag började ta en massa grymma bilder på den! xD


    

Av Matilda ! - 24 juni 2012 11:46

   

Visst är det snyggt?

Min lillebror Felix (som är snart 8 år) målade det igår på min dator med min ritplatta, haha!

Det är en människa som simmar i ett hav med bubblor i :]


Nu ska jag dra och göra lite ärenden, t.ex köpa teststickor till poolen! TJARÅ!


PS. Sista chansen att vara med i Veckans awesome! Klicka HÄR för att anmäla dig!


 



Av Matilda ! - 23 juni 2012 14:00

 

HEJ HALLOJ I LINGONSKOGEN.

Vill bara säga att jag är trött idag och idag är det en tröttdag där nästan alla är trötta.

Jag har listat ut det genom att det var midsommar igår, och då är man uppe länge *SMARTO*


Nejmen, jag har inte gjort något vettigt idag! Bara degat och grejat. Idag vill jag kanske baka.

Sen ska hela familjen åka till McDonald's och köpa McFlurry Marrängswiss, NAMNAMNAM!!!

Jag kommer ihåg när man var liten och inte kunde stava till McDonald's.

Man bara:

 


HAJDÅ INNAN JAG BÖRJAR BABBLA OM VARFÖR INTE BABIANER ÄR I RYMDEN.


 

Av Matilda ! - 22 juni 2012 20:00

        


~Tidställt inlägg p.g.a midsommar firande~


 

Av Matilda ! - 21 juni 2012 22:09

 


1. Det finns 2 män i Sverige som heter Emma?

2. Hälften av jordens befolkning äter ris varje dag?

3. Att röda bilar är oftare inblandade i någon olycka än andra färger på bilar?

4. Världens längsta man var 2.72 meter? (!)

5. Det finns fler facebook grupper än människor i världen?

6. Världens äldsta första klassare är 86 år? (HAHAHAHA)

7. År 1930 hölls Oscarsgalan 2 gånger?

8. Golf är den enda sporten som spelats på månen?

9. Sony's första produkt var en riskokare?

10. Jordens genomsnittliga hastighet i omloppsbanan runt solen är 107,220 km/h?


Klicka HÄR för att ta reda på mer kul "Visste du att" fakta :D

Riktigt roliga att kolla på!


 

Av Matilda ! - 21 juni 2012 10:36

 

Är så rackarbajsarns nöjd!

Snygg design eller hur?

Denna ska jag faktiskt ha länge, I promise.

Ska jag ha den hela sommarn? Vågar jag lova det? Haha!


Förlåt, nu blev detta inlägget världens tråkigaste, men var tvungen & säga detta, så ah.

BYE


 

Av Matilda ! - 20 juni 2012 21:46

 


åh maj gad vad varmt det varit idag!!

Jag tog ett dopp i det blå (dvs min pool) iallafall, sket i teststickor & sånt där!! Det var skönt.

Jag doppade mig & det var ca. 23 grader varmt! :D såå skönt.

Varför är vatten kallare att vara i en luften?

Alltså, om det är 20 grader i luften tycker ju vi att det är hur varmt som helst (nästan iallafall) och kanske går i shorts & linne. Men om man badar i 20 graders vatten fryser man ihjäl ju!!

Varför är det så?? :s ~Kvällens fundering~


Nejmen jag är lite vimsig nu på kvällen :$

Bäst att jag slutar skriva nu, BYE!!


 

Av Matilda ! - 19 juni 2012 21:59

 


1. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jag kan inte skicka SMS till Hanna!
 
 
2.Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
FLOFF FLOFFILLIFLOFFFLOFF
 
 
3. Vilket sms blev du mest berörd av?
Nej tyvärr ska till mamma... :( <3
 
 
4.Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Var är kaninerna?
 
 
5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Vad bra! :*
 
 
6. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Jaa, pappa skulle tvunget in på Kjell & Company och jag skulle hitta present till Hanna ;)
 
7. Vad vill du höra mest av allt?
Du, hur gör vi i morgon när vi ska åka longboard till skolan? 
 
8. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Hej <3
 
9. Din romantiska replik?
Tyckte du den Va fain? <333:**
 
10. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Jo han spelade högt innan det började regna och åska.
 
HAHA, helt epicfail det blev asså!
5:an blev ju bäst och lite 3:an! haha!
2:an & 4:an : HAHAHAHAHAHA!!
 
Gör det själva & kommentera en länk till ert inlägg eller skriv direkt i kommentarerna! Måste se era!! :D
 
 
Ovido - Quiz & Flashcards