matild-a

Alla inlägg under november 2012

Av Matilda ! - 17 november 2012 12:07

   

Av Matilda ! - 15 november 2012 21:06

   

Idag har det varit vanlig skola, och inget speciellt har hänt. Jag kom hem vid halv fyra och räknade lite matte och fikade (:  Efter det kollade jag på Pretty Little Liars, och sen stack jag till badmintonen vid sju. Inget speciellt har hänt som sagt! c:

Idag har uppdateringen varit super dålig, men jag är ju inte på något särskilt blogg humör just nu, så ni får nöja er med detta! ;) Bye!


PLL

Av Matilda ! - 14 november 2012 13:19

   

Av Matilda ! - 14 november 2012 10:00

   

Kevin <3

Av Matilda ! - 13 november 2012 20:53

   

Detta har jar gjort idag:

1. Stigit upp ur sängen :3

2. Cyklat till skolan, varit i skolan, och haft massa lektioner (:

3. Har tagit spruta mot livmoderhalscancer :$ det var lite läskigt! Vissa mådde typ illa och så efter, och kunde inte röra armen man fick sprutan i, men jag var hur pigg som helst och kunde typ veva armen hur mycket som helst utan att det gjorde ont, hahah!

4. Jag kom hem, fikade och gjorde läxa c:

5. Sen åkte jag till teater :D

6. Och när jag kom hem från teatern, fick jag ungefär 1 timme tills jag skulle till badmintonen! (;

7. Duschat, och nu sitter jag här och skriver ett inlägg! Ska snart tidtälla ett till imorgon!


Imorgon slutar vi klockan 12.00 i skolan för att lärarna ska på någon lärar-sak. Och det gör vi var fjärde onsdag! :D Heja lärar-saken! ;D

//Matilda xx

Av Matilda ! - 13 november 2012 14:26

   

Hej! Jag bloggade ju aldrig igår (förutom mitt tidställda inlägg). Jag hade plugg, och jag ville inte sätta mig vid datorn och typ blogga. Ni vet, dagar som man inte har ett dugg insperation på, det var en sådann dag igår. Insperationen har inte helt kommit tillbaka, men jag känner för att blogga iallafall! (: Får väl ta och kolla en massa awesome bloggar! Då får jag riktigt mycket insperation! :D


Hur gör ni när ni behöver insperation? 

Av Matilda ! - 12 november 2012 12:15

       

Av Matilda ! - 11 november 2012 19:53

   

För ett tag sedan satt jag och ritade lite, och sedan började jag rita hela One Direction + typical 1D saker (morot, katt, Kevin m.m.) hahah, det blev apigt bra! c;

Ovido - Quiz & Flashcards