matild-a

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Matilda ! - 5 november 2012 21:07

            

Jag älskar att se resultatet efter att man redigerat sitt foto! Det är jätte kul att jämföra med före-bilden. Här har jag kanske överdrivit lite grann, men ni förstår. Jag har redigerat i gimp (mitt favorit program, heheh).

Ser ni vilka fina färger efter-bilden har?! Lövet vill jag nästan äta upp, haha!  

Av Matilda ! - 5 november 2012 20:15

     

följföljföljföljfölj! :D

Kommentera om ni följer mig och vad ni heter så kan jag följa dig tillbaks! (;

Av Matilda ! - 5 november 2012 19:26

 

Såklart LWWY! Jag älskar denna musikvideon (och såklart låten med!).

Av Matilda ! - 5 november 2012 16:54

   

Nu är lovet slut, och man kommer in på dem gamla vanorna igen (fast, lovet var bara 1 vecka, men whatever just nu)... Jag hinner aldrig med det jag vill! D: Jag vill alltid göra så mycket på vardagen, men hinner inte något mer än att blogga och plugga. Jag får nog börja planera lite bättre, hehe.


Nej, nu måste jag verkligen plugga!! HEJDÅ!!

Ovido - Quiz & Flashcards