matild-a

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Matilda ! - 7 november 2012 21:36

   

Jag gillar mat-dagar. Som kanelbullens dag och semlans dag. Namnamnam! Extra gott den dagen ^^

Av Matilda ! - 7 november 2012 18:36

 

Har tyvärr inte kunnat uppdatera något i eftermiddag på grund av en massa plugg! Skirtråkigt.

Idag har skolan varit helt vanlig. Idag när vi hade något som kallas drömstart kollade vi på lite musikvideo, och det blev tre 1D låtar :D (Little Things, LWWY, WMYB) Jag satt och sjöng med i alla låtarna, haha! Kunde inte hålla mig! Vi lyssnade också på Gangam Style på slutet, haha. Killarna som önskade den.


Nu när jag kom hem blev det fika och sedan plugg resten av dagen. Har ju svenska prov imorgon på satsdelar. Hoppas det går bra. Det är inte sås vårt det där med satsdelar. Sedan fick vi tyska läxa idag till imorgon, 30 glosor + text. Tack så mycket för det. Det är ju inte världens lätaste glosor heller, haha. Hoppas det blir bra.


För övrigt sitter jag och lyssnar på Take Me Home på iTunes på iPaden. Så hiiiimla bra album! Dock finns ju inte alla låtar på albumet på iTunes just nu, men TMH trillar ju ner i min brevlåda på fredag! Can't wait for it! :D Underbara låtar. Mina favoriter just nu är Kiss me, C'mon C'mon, I would och Rock me. Alla är sjuuuukt bra med det är mina absoluta favoriter.


Nu blev det ett långt inlägg om plugg och One Direction såklart. Hähä, sorry för det. Hoppas det var intressant iallafall :s

//Matilda xx

Av Matilda ! - 7 november 2012 12:15

      

Skapa flashcards