matild-a

Alla inlägg under november 2012

Av Matilda ! - 5 november 2012 20:15

     

följföljföljföljfölj! :D

Kommentera om ni följer mig och vad ni heter så kan jag följa dig tillbaks! (;

Av Matilda ! - 5 november 2012 19:26

 

Såklart LWWY! Jag älskar denna musikvideon (och såklart låten med!).

Av Matilda ! - 5 november 2012 16:54

   

Nu är lovet slut, och man kommer in på dem gamla vanorna igen (fast, lovet var bara 1 vecka, men whatever just nu)... Jag hinner aldrig med det jag vill! D: Jag vill alltid göra så mycket på vardagen, men hinner inte något mer än att blogga och plugga. Jag får nog börja planera lite bättre, hehe.


Nej, nu måste jag verkligen plugga!! HEJDÅ!!

Av Matilda ! - 4 november 2012 20:56

       

    

            

-Kunde inte välja 1 bild så det fick bli 3! Jag har många favoritbilder på honom ♥-

Av Matilda ! - 4 november 2012 12:54

             

Av Matilda ! - 4 november 2012 11:14

   

...Men bara om ni tyckt det varit kul! Jag tycker det är jätte kul att göra såna här utmaningar (:

Men om det inte är så stort intresse att jag gör den så struntar jag i det. Kommentera vad du tycker!

Av Matilda ! - 3 november 2012 23:05

   

Av Matilda ! - 3 november 2012 17:10

           

Supernöjd! Har velat ha en sådan college tröja länge nu, älskar modellen! Har också funderat länge på nagellacket, men slog till med ett tillgodokort på H&M, så japp.

Ovido - Quiz & Flashcards