matild-a

Alla inlägg under november 2012

Av Matilda ! - 21 november 2012 08:03

     

Sjukt fin bild! (: ♥

Av Matilda ! - 20 november 2012 21:22

Heejsaan! :D

Idag har jag varit i skolan, och sen åkt till teatern och sedan badmintonen! Det har varit riktigt kul!

Imorgon har vi studiedag, yesss! Verkligen såå skönt! Vet inte riktigt vad jag ska göra, men iallafall plugga (stort tyska prov på måndag) och kolla på PLL (även känt som Pretty Little Liars c:). Mysig dag :3

Vad ska ni göra imorgon? (;

random bild hähä

   

Av Matilda ! - 20 november 2012 18:14

   

Sen har jag ju mååånga fler låtar jag gillar mycket! :D Alla fick bara inte plats här c;

Av Matilda ! - 19 november 2012 21:20

      

Av Matilda ! - 19 november 2012 17:03

         

Som jag sa igår hade jag fått upp en massa One Direction bilder på min vägg! Skrev ut en massa igår, och satte upp dem. Hade kanske viljat fylla hela väggen med bilder (haha), det hade varit coolt! c:

Av Matilda ! - 18 november 2012 21:13

   

Haha, jag vet. Det har blivit väldigt många "Min dag" inlägg nu... Men det är för att min inspiration är på 0. Men jag börjar bli lite mer pepp på att blogga nu! (: Har ju ändrat designen! Äntligen! Den blev väl rätt lyckad? haha, hoppas det iallafall!

Idag har jag skrivit ut 1D bilder och sattit upp på min vägg (bilder kan komma imorgon!), pluggat, lyssnat på musik, städat och kollat på PLL. En helt vanlig söndag!

Sen har vi SO historia prov imorgon! Om Romarriket. Super tråkigt, men har ju pluggat ganska rejält (hela dagen igår) så jag borde ju klara det, heheh!

Av Matilda ! - 17 november 2012 21:44

   

Tjao! Idag har jag bara pluggat till ett SO prov på måndag. Fast jag har klämt in några Pretty Little Liars avsnitt mellan pluggeriet, men man vill ju bara se mer och mer av den serien! :s Hoppas jag kan se ett avsnitt nu igen! (:

Imorgon kommer jag antagligen plugga och kolla på PLL, haha! ;)


Förlåt att bloggen blivit lite tråkig nu på senaste, har inte haft ork att fixa ihop värsta avancerade inläggen bara. Min inspiration har inte riktigt kommit tillbaks än..Men snart kommer den nog tillbaka!

Ovido - Quiz & Flashcards