matild-a

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Matilda ! - 24 oktober 2012 17:13

   


Nu måste jag -även fast jag är sjuk- ta och plugga. Orkaaaaar inte, viiiill inte! :c Men har ju prov imorgon som jag babblat om i femtioelvatusentrehundrafyrtioett inlägg. Blääää.

Hoppas vi ses, om jag inte typ somnar i min fysik bok eller något sådant hemskt. Då drömmer väl jag bara mardrömmar om typ rymden, och elektricitet, hähä.


 

Av Matilda ! - 24 oktober 2012 12:00

   

Av Matilda ! - 24 oktober 2012 10:51

Tjao!

Imorse vaknade jag med världens förkylning och typ var jätte svettig...:c Jag mådde verkligen sämst! Men vi har matteprov idag så jag kände att jag var tvungen att vara i skolan då också kunde jag cykla hem sedan efter provet. Men efter första lektionen (som var rätt chill eftersom vår galna tyska lärare var sjuk och vi hade vikarie) kunde inte jag koncentrera mig, och jag mådde skitdåligt..Så jag cyklade hem efter första lektionen. Här sitter jag nu! Har ju NO prov imorgon och sedan badminton tävling på lördag! Måste hinna bli frisk innan dess!


Någon som har tips mot förkylning?

 


//Matilda xx

Ovido - Quiz & Flashcards