matild-a

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Matilda ! - 23 oktober 2012 19:37

Tjabba tjena!

Imorse vaknade jag upp med halsont! Jag har blivit förkyld... En gång var jag förkyld i typ 5 veckor! Efter det har jag verkligen hatat att vara förkyld. Hoppas jag blir av med den innan lördag, ska till en badminton tävling då! Måste verkligen bli frisk tills dess! Nu ikväll har jag också haft ont i huvudet.. Tröstar mig med lite bra musik :) Dock har jag suttit och gjort läxor halva kvällen, matte prov imorgon och NO prov på torsdag :s


Men det är ju snart höstlov! Man får hålla ut tre dagar till! Det klarar jag! :D På fredag ska vi ha typ en halloween tema på skolan (haha, årskurs 7-9) och där har fått rösta på "ämnen" som vi skulle göra på fredag. Jag fick bild och teater! Yey! Det blir jätte kul! På slutet av dagen ska vi alla se på någon halloween film. Awesome! :D


Ni får en random bild från när jag var i Mölle i våras och kollade på Nimis c:

 

Av Matilda ! - 23 oktober 2012 13:00

   

Av Matilda ! - 23 oktober 2012 11:00

   

Skapa flashcards