matild-a

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Matilda ! - 10 oktober 2012 20:13

Hejsan! Idag har det varit onsdag, och det är det fortfarande! :D Jag slutade tidigt från skolan idag (12.00) för att var 4:de onsdag ska alla lärare på något möte. Så jag kom hem, chillade, bloggade, pluggade, var med kaninerna och allt annat onödigt. Här sitter jag nu.

Jag funderar på att fixa alla svar till frågestunden imorgon! Så om ni sitter och klurar på en fråga så ställ den nu isåfall! ;) Du kan kommentera detta inlägget med en fråga. Sista chansen helt enkelt!


Kom på att jag inte visat er hur jag såg ut på skolavslutningen i somras. Så såg jag ut! Min klänning var ifrån Only tror jag. Jätte fin! :D

 

Av Matilda ! - 10 oktober 2012 17:50

   

Satt och knepade och knåpade i GIMP med mina nya underbara penslar och typsnitt och det blev resultatet! Det ser nästan ut som en riktig rymd! :3

Vi hörs senare! :D

Av Matilda ! - 10 oktober 2012 15:44

      

För er som vill veta: Tröja, halsduk, byxor - Vero Moda (:

Vero Moda tjej hääär!! :D


Ovido - Quiz & Flashcards