matild-a

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Matilda ! - 1 oktober 2012 19:58

                 Försökte ta några fina bilder på Morris, men det gick inge vidare...:s

Iallafall, vad har jag gjort idag? (haha)

Idag har jag varit i skolan, gjort läxan & bloggat! Vill också passa på att säga att ni är bäst! Jag får jätte fina kommentrer, och är riktigt glad över det! Min statistik har höjts också! :D *happyface*

TACK!


Sen vill jag också påminna om min frågestund! Ställ frågor HÄÄÄR

Av Matilda ! - 1 oktober 2012 18:09

 


Har på mig min nya mysiga kofta idag, hihi! ^.^ Världens bästa kofta!! :D

Förresten; sorry för cam-bilderna, hähä orkade inte ta foto med mobilen :s Me ni gillar mig ändå? haha

Av Matilda ! - 1 oktober 2012 17:03

     


Hoppas att ni haft en bra månad! :) September är alltid lite tuff eftersom sommaren är slut och man har börjat i skolan igen. Men vid denna tiden har man börjat vänja sig igen, och allt känns bra! Man har kommit in i sina vanliga rutiner och man längtar till helgen igen!

Av Matilda ! - 1 oktober 2012 12:30

   

Skapa flashcards