matild-a

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Matilda ! - 1 januari 2013 21:13

  

1.Blev du kär under 2012? Nepp... :/ Eller jo! Om One Direction räknas hahah!

2. Frågade någon chans på dig under 2012? Haha, nejj. Fast joo, på låtsas bara, haha c;

3.Gick det bra för dig i skolan under 2012? Jaa, det tycker jag :3

4.Det bästa som hände under 2012? Kanske att jag äntligen fick börja på högstadiet, och lära känna nya kompisar och så. Det blev liksom en nystart! :D

5.Det sämsta som hände under 2012? Att det varit så sjukt dåligt väder HELA året :/ Sommaren var riktigt dålig...

6.Var 2012 olikt 2011? Jaa, rättså olikt ändå.

7. Har du några nyårslöften? Nej, inte riktigt ännu, men jag får försöka komma på något...Någon gång haha

8. Klarade du jordens undergång? Neej, du vet, jag är ett spöke :)

9. Fick du några nya vänner under 2012? Yepp! :D

10. Bråkade du med många under 2012? Nej! (:

11.Hände det något under 2012 som kommer ha stor betydelse i framtiden? Haha nej, inte vad jag kan komma på just nu :s Kanske :3

12.Tre bästa låtarna från 2012? (Jädrar vad svårt!!) Live While We´re Young -One Direction, Wings -Little Mix och Die Young -Ke$ha

13.Har du varit mycket ledsen under 2012? Nej! :)

14.Har du varit mycket glad under 2012? Jaa, rättså!

15. Till sist, var 2012 ett bra år? Jepp. Har varit ett bra år, och det har hänt riktigt mycket! :D


Av Matilda ! - 1 januari 2013 19:56

   

Nuså! Nu har ni den nya fräscha designen hahah! Seriöst, den blev bra! Hoppas ni också tycker det! c; Det gick riktigt snabbt att göra den och planera den haha. Jag valde lite våriga färger även fast det är vår om två månader, hahah! Men jag kände för det, okej? mm, bra :)


Skriv en liten kommentaris vad ni tycker om den vetja!! :D Då blir jag himla glad!

 

Ni får en random och fin bild på min kompis kamera! :D

Av Matilda ! - 1 januari 2013 17:29

Jag har faktiskt varit duktig och klurat lite på nya design nu en liten stund :3 Jag gjorde till och med en testheader och testbakgrund! OMG! duktig tjej! Ni ska få en liiiten sneakpeak på det hela tänkte jag.

   

Av Matilda ! - 1 januari 2013 16:29

Tjena tjena hej hej!

Idag är det ju första januari tvåtusentretton! Det är AWESOME! 2013 kommer bli awesome. Jag har inte kommit på någor riktigt nyårslöfte än, men vi får se c: Vad har ni för nyårslöfte/n? En sak är jag iallafall säker på. Att jag måste byta design! Jag får knepa och knåpa på en ny grym!

Jag tog typ apmånga bilder (ja ni får se några sen) och filmade en jätte rolig film hahahah. Fast den får ni inte se. Kanske delar av den :3 hahah.

Ni vet sånadär små mini paraplyn? Dem har typ en jätte vass pinne som jag stack mig på :( det gjorde himla ont! Fast nu ska jag inte prata om det, eheh.

Synd bara att jag är förkyyyyld :/ Hoppas det försvinner snart! :3

Jag bjuder på en halvfin bild på en raket uppe i luften.

 


Av Matilda ! - 1 januari 2013 13:35

   

Av Matilda ! - 1 januari 2013 00:00

   

Ovido - Quiz & Flashcards