matild-a

Direktlänk till inlägg 1 januari 2013

Sneakis peakis

Av Matilda ! - 1 januari 2013 17:29

Jag har faktiskt varit duktig och klurat lite på nya design nu en liten stund :3 Jag gjorde till och med en testheader och testbakgrund! OMG! duktig tjej! Ni ska få en liiiten sneakpeak på det hela tänkte jag.

   

 
 
Kelly & Ella

Kelly & Ella

1 januari 2013 18:01

Hej! Vinnaren av Årets blogg är nu ute! Kolla in :D Kramar

http://kellas.blogg.se

 
Evve-Normal is boring!

Evve-Normal is boring!

1 januari 2013 18:44

Sv: TACK :D

http://evvesliv.blogg.se

 
Bunny

Bunny

1 januari 2013 20:00

Alltsååå, är den suddade bilden den som är uppe på bloggen nu? ;D Jag har suttit här och funderat ett tag och tycker att den suddade är lik den som är uppe nu, haha xD För den designen du har nu är iallafall JÄTTEFIN! :D

sv; Vad kul att du gillar designen, tack!! :D

http://bunnys.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda ! - 3 mars 2013 20:01


    Besök den nu!! Jag kände att jag ville byta portal, för jag gillar inte riktigt bloggplatsen. Blogg.se känns mycket bättre! Har haft lite klurigt med designen, men det får funka nu ett tag! Jag kommer antagligen flytta över lite inlägg från...

Av Matilda ! - 1 mars 2013 18:24

   

Av Matilda ! - 28 februari 2013 22:08

    Ibland är jag verkligen sämst på att uppdatera bloggen. Asså stackars er som läser den! Ibland bara skiter jag i att skriva inlägg! Hahahah. Då måste ni typ undra vart jag är! x,D Nejmen, jag har fakitdkt bortförklaring till varför jag inte s...

Av Matilda ! - 26 februari 2013 20:55

Hellooo there! I am back home! Kom hem igår klockan 21, och var himla trött! Snart får ni en massa bilder från resan! Det blir när det blir. Bjuder på en iPhone bild nu c:...

Av Matilda ! - 25 februari 2013 19:00


   

Ovido - Quiz & Flashcards