matild-a

Alla inlägg under januari 2013

Av Matilda ! - 31 januari 2013 20:50

         

Nu är snön borta där jag bor ! Rätt skönt ändå, hah! Fast nu kan man ju cykla till skolan; vilket jag inte orkar ! Hahah vill ju ta bussen! :,)

Av Matilda ! - 30 januari 2013 19:15

   

Det var en riktigt kul dag igår! Vi åkte ju till Vallåsen med skolan (för dem som ville)! Världens bästa ju! Har ju aldrig åkt skidor innan, men det gick sjukt bra ändå. Först åkte jag i barnbacken (hahah, den är jätte liten) för att testa liften, och träna på att bromsa och svänga. Efter ett tag vågade jag mig upp i en lite längre och brantare backe. Åkte lite i den tills jag blev lite mer van vid skidorna! Den var typ min favoritbacke haha. Efter det åkte vi sittlift (tog foto när jag satt i liften (bilden högst upp)) till en jäääääätte lång backe som inte alls var brant. Den var super rolig att åka i! :D Sedan tvingade (fast jag ville det med, hah) mina kompisar upp mig i en jätte lång och brant backe! (Backen som är på den vänstra bilden längst ner) Så vi åkte upp med sittlift. När vi var uppe åkte vi direkt ner, och det riktigt snabbt! Herregud, hahah! :,) Fett läskig! Jag trodde verkligen jag skulle trilla, men nej! (!!!!!!!!!)

Så jepp. Riktigt kul att åka slalom skidor!

   

sjukt snygga iphone bilder asså

Av Matilda ! - 28 januari 2013 21:07

   

Av Matilda ! - 27 januari 2013 16:30

Hahah, jag är den sämsta bloggaren alltså! :,) I alla förlåt-att-jag-inte-bloggat-inlägg skriver jag att uppdateringen ska bli bättre, men det blir den aldrig, hah. Bäst där juu! Men sorry. Ska bli lite bättre iallafall :3

   

Av Matilda ! - 24 januari 2013 18:03

Heeej! Heheh, har varit lite dålig på att uppdatera känner jag! :s Men men...c; Idag hade vi kemi prov (vilket jag hoppas gick bra !). Skönt att slippa en massa plugg till prov (= bättre uppdatering!!!) Ni fattar varför det varit segt med bloggen, har absolut inte hunnit, haha.


Häromdan klickade jag hem två skal till min älskling (aka iPhone 4). Dem var så jäkla snygga! ♥_♥ Seriöst, gå in på sidan och beställ hem skal där ifrån till er mobil! Dem är himla billiga med! :D merskal.se heter den!

Iallafall, idag kom skalen hem till mig! c: Riktigt snygga!

   

bilden länkaaar!

Ovido - Quiz & Flashcards