matild-a

Direktlänk till inlägg 30 januari 2013

Vallåsen igår!

Av Matilda ! - 30 januari 2013 19:15

   

Det var en riktigt kul dag igår! Vi åkte ju till Vallåsen med skolan (för dem som ville)! Världens bästa ju! Har ju aldrig åkt skidor innan, men det gick sjukt bra ändå. Först åkte jag i barnbacken (hahah, den är jätte liten) för att testa liften, och träna på att bromsa och svänga. Efter ett tag vågade jag mig upp i en lite längre och brantare backe. Åkte lite i den tills jag blev lite mer van vid skidorna! Den var typ min favoritbacke haha. Efter det åkte vi sittlift (tog foto när jag satt i liften (bilden högst upp)) till en jäääääätte lång backe som inte alls var brant. Den var super rolig att åka i! :D Sedan tvingade (fast jag ville det med, hah) mina kompisar upp mig i en jätte lång och brant backe! (Backen som är på den vänstra bilden längst ner) Så vi åkte upp med sittlift. När vi var uppe åkte vi direkt ner, och det riktigt snabbt! Herregud, hahah! :,) Fett läskig! Jag trodde verkligen jag skulle trilla, men nej! (!!!!!!!!!)

Så jepp. Riktigt kul att åka slalom skidor!

   

sjukt snygga iphone bilder asså

 
 
JossanElm

JossanElm

30 januari 2013 20:37

Att åka skidor är kul :) Men slalom tycker jag dock inte om x) Är höjdrädd och gillar dessutom inte branta nerförsbackar där man åker snabbt. Men att åka på spår är roligt ;)

http://jossanelm.blogg.se

 
Evve-Normal is boring!

Evve-Normal is boring!

30 januari 2013 21:35

Sv: Gött, du ska jag fortsätta med det :)
Åhh tur att jag inte e ensam, ehehe.

http://evvesliv.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda ! - 3 mars 2013 20:01


    Besök den nu!! Jag kände att jag ville byta portal, för jag gillar inte riktigt bloggplatsen. Blogg.se känns mycket bättre! Har haft lite klurigt med designen, men det får funka nu ett tag! Jag kommer antagligen flytta över lite inlägg från...

Av Matilda ! - 1 mars 2013 18:24

   

Av Matilda ! - 28 februari 2013 22:08

    Ibland är jag verkligen sämst på att uppdatera bloggen. Asså stackars er som läser den! Ibland bara skiter jag i att skriva inlägg! Hahahah. Då måste ni typ undra vart jag är! x,D Nejmen, jag har fakitdkt bortförklaring till varför jag inte s...

Av Matilda ! - 26 februari 2013 20:55

Hellooo there! I am back home! Kom hem igår klockan 21, och var himla trött! Snart får ni en massa bilder från resan! Det blir när det blir. Bjuder på en iPhone bild nu c:...

Av Matilda ! - 25 februari 2013 19:00


   

Ovido - Quiz & Flashcards