matild-a

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Matilda ! - 15 februari 2013 16:25

             

Idag har jag och Vilma varit på stan och shoppat lite! Hahah blev typ mest godis x,) När jag såg POLO:sarna tänkte jag "Är inte det det godiset 1D sjunger om i Over Again? JO!" så jag fangirlade lite inombords och tänkte att dem måste jag köpa då. Hahaha. "Hole in the middle of my heart like a POLO" det är så Niall sjunger ju! ;D Dem var helt okej, smakade mint typ. Namnam. Nagellacket fick jag för 8 kr (!!!!!!!) skitbra ju! Halva rea-priset. Ångrar att jag inte köpte flera nu ju! hahah.

Av Matilda ! - 15 februari 2013 08:50

   

Herregud vad tiden går sjukt snabbt! :o Min blogg fyller redan ett år! Kommer ihåg den dagen jag startade bloggen, haha. Var så himla dålig på att blogga då! Hahah, jag sög på gimp då och mina inlägg var typ jätte tråkiga x,) Tur att man förändras ju! Hade tänkt göra en årsrecsumé på året som gått så ni får se tydligare hur min blogg har förändrats, haha!


Hur länge har du följt min blogg?

Ovido - Quiz & Flashcards