matild-a

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Matilda ! - 11 februari 2013 20:12

   

Jag har ett hett tips till alla er som går och släpar på tunga skolväskor med en massa läxböcker i! Istället för att ta med en tjock SO bok där du bara ska läsa fem sidor t.ex.; Ta foto på dem sidorna istället, så har du alla SO sidor du skulle läsa i mobilen! Hur smart som helst ju! Du får en mycket lättare väska, det kan jag garantera dig om! ;)

OBS! Innan du tar foto på sidorna, kolla upp så att du inte behöver använda dig av någon annan sida i boken för då är det typ kört! Men om det händer, smsa en kompis och fråga om du får en bild på dem/den sidorna!

   

Av Matilda ! - 11 februari 2013 15:46

Nuuuså är jag nästan nästan klar med rummet ! :3 Har inte hunnit (läs orkat/glömmt/gjortannat) fixa min vägg. Typiskt mig såklart. Vet inte riktigt vad jag ska ha för citat?? Iallafall från en 1D låt, heheh. Nån som har något förslag? Hade tänkt mig  t.ex "You'll never love yourself half as mutch as I love you". Vill ju ha något som betyder lite!! Hahah inte "Cuz I can't compete with your boyfriend, he's got 27 tattooooos" hahahh :,)

   

Ovido - Quiz & Flashcards