matild-a

Alla inlägg under mars 2012

Av Matilda ! - 8 mars 2012 15:30

Imorse när jag vaknade blev jag GALEN!

Det var snö utomhus -.-

Rätt mycket snö. Men som tur är håller det på att töa bort nu.

När jag cyklade (ja, jag cyklade i detta snö oväder) och väntade på min vänner tog jag lite fina bilder (som jag redigerade) på snön i träden, tycker det är så fint!

   


/MATILDA

Av Matilda ! - 8 mars 2012 07:57

Här sitter jag, helt klar med datorn i soffan och tittar på Rix MorronZoo.

Jag älskar sovmorgon, vi börjar 09.10 idag, så skööönt!

Ni får en random bild idag.

 


/MATILDA

Av Matilda ! - 7 mars 2012 19:45

Nu har jag en ny kategori!

Den heter Dagens Kul och förmodligen varje dag kommer jag slänga in ett inlägg med en rolig bild på.


/MATILDA

Av Matilda ! - 7 mars 2012 19:16

Du kommer till hennes blogg HÄR

Av Matilda ! - 7 mars 2012 18:05

Som ni kanske märkt, har jag ju läxor, vilket många andra också har.

Vi säger att ni vill se min loggbok, den är snart full med alla veckor jag har haft i sexan.

 


/MATILDA

Av Matilda ! - 7 mars 2012 16:24

nomnomnomnom! Detta är fikan för idag, mumsigt ^^

 


/MATLDA

Av Matilda ! - 5 mars 2012 19:01

Titta själva.

 

Apropå tandkräm, såhär ser min tandborste ut:


/MATILDA

Av Matilda ! - 5 mars 2012 14:53

Igår satt jag och lyssnade på musik och kände mig cool och gjorde ett as snyggt armaband!

Jag har köpt lite saker så jag kan göra armband med knäppe och allt. Jag ÄLSKAR armband över allt annat. Ni skulle sett mig i början av höst terminen, jag hade suuuper många armband! *LOVE*


 


/MATILDA

Ovido - Quiz & Flashcards