matild-a

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Matilda ! - 12 mars 2012 19:41

Vad har jag köpt?


 

Min nya snygga dubbel ring från JC för 15 kr!

  

Min lilla suddigummi flodhäst (ja, det är ett suddigummi!) för 20 kr på TGR.

 

Mina snygga pilot glasögon köpte jag på Lindex för 59.90 kr.

  

Denna super fina bohemiska väskan hittade jag också på Lindex för 149 kr, billig för att vara snygg!! 

 

Denna supersnygga 3/4 tröjan hittade jag på H&M för 99 kr.

 

En jätte fin 3/4 kofta med en jätte fin grön färg i! Hittade också den på H&M för 99 kr.


/MATILDA

Av Matilda ! - 12 mars 2012 10:16

Hejsan!

Just nu för tillfället kommer det inget kul inlägg, bara jag som skriver att jag ska ut och shoppa med en kompis.

Veckans insperation kommer senare (hoppas jag) och dagens kul också. Jag hade ju dagens kul x4 igår, hoppas ni gillade det. Jag skriver lite snabbt och hastigt nu bara för att jag har liiite bråttom, så ni får nöja er med några stavfel här och där. Ska nämligen träffa Hanna på bussen, så får absulut inte komma för sent.

Ni får en klockren forever alone sålänge, och skratta åt det

 

Glöm inte frågestunden! Bara att fråga på! ;)


/MATILDA

Ovido - Quiz & Flashcards