matild-a

Alla inlägg under juli 2012

Av Matilda ! - 26 juli 2012 12:00

 


Jag har ett grymt bloggtips till alla er där ute! Det är min kompis Ida som har en riktigt bra blogg! Hon bloggar om vardag, hästar och massa annat skoj! Klicka på bilden för att komma dit :D

IDDIZEN.BLOGG.SE


 

Av Matilda ! - 25 juli 2012 12:00

   



 

Av Matilda ! - 24 juli 2012 12:00

 

Jag älskar att rita & teckna och allt det där! Jag tycker om att komma på nya saker med nya idéer. Det är en egenskap jag fått och jag är riktigt nöjd med den! Jag tycker också ni ska vara nöjda med era egenskaper! ♥


PS. Glöm inte att anmäla dig till Veckans awesome ^.^


 

Av Matilda ! - 23 juli 2012 12:00

   


 

Av Matilda ! - 22 juli 2012 12:00

Det var ingen som anmälde sig denna veckan (:c) så fick ta en som var med förra veckan! :] Hoppas det går bra! 


Men nu finns även en ny omgång av Veckans awesome! :D Anmäl dig NU! ;}



 


 

Av Matilda ! - 21 juli 2012 12:00

   


...Vill också säga att om inlägget är tidställt, kommer det finnas en liten bild som ser ut såhär:


 


Av Matilda ! - 20 juli 2012 18:06

 

(Världens dåligaste cam-bild)


~Planerar tidställda inlägg

~Gör bilderna till dem

~Puplicerar dem (i framtiden, YEAH :3)

Av Matilda ! - 19 juli 2012 16:16

Vad fasen är detta för väder ?! Har varit såhär typ hela sommaren nu! Mer än halva sommarlovet har gått nu :s när kommer värmen? Har inte badat i havet ännu... Vi får väl hoppas på det bästa nu !

Ovido - Quiz & Flashcards