matild-a

Alla inlägg under maj 2012

Av Matilda ! - 12 maj 2012 19:33

   

Tycks om dem nya inköpen? Är såhäääär nöjd med klänningen!

Jag hittade också en blå t-shirt med flamingos på, men formen var helt konstig!! men den var super fin ändå. synd :<


hehhe, jag vet. Just nu ääääälskar jag att klippa ihop bilder, alltså att ta en massa bilder på något -olika avstånd t.ex- och sedan klippa ihop till en bild. Byxorna blev inte jätte lyckade...haha! Men man ser väl att det är ett par rosa chinos?


ADIOS!

 

Av Matilda ! - 12 maj 2012 15:03

 


see ya!


   

Av Matilda ! - 12 maj 2012 11:52

   



 

Av Matilda ! - 11 maj 2012 20:14

HEJ! :D
Är det bara jag som tycker att denna fredagen gått vääääldigt långsamt?

Inte för att jag haft tråkigt, men den har verkligen varit väldigt seg...

 

..och över till något heeelt annat!

Visst är bilden söt?? Jag gjorde den med appen LINE camera, den finna för android och förmodligen till iPhone också.

Den har SUPER söta bilder och textbokstäver! ♥

Nu får ni riktigt gulliga bilder när dem är tagna med mobilen ^^


 

Av Matilda ! - 11 maj 2012 13:25

 

Då var det helg igen! -Naaaajs!

Har precis, eller ja, för typ 1 och en halv timme sen kommit hem från skolan och vi har orienterat som jag skrev om igår.

Det gick riktigt bra för mig och min klass, vi vann igen!!

Vi har vunnit alla gångerna vi har varit med (bland kanske 5 skolor)!

Jag sprang på 15 minuter, vilket jag är nöjd med, eftersom det vanligaste var mellean 20-25 minuter. Dem som sprang på kortast tid var det 10 minuter. Så så dåligt var det inte! Dock blev väldigt många diskade, eftersom dem tydligen inte hade stoppat ner chippet i den pip-saken (Hehe, bra ordval!) men det hade dem igentligen...Synd.


Bara för att det är fredag, så får ni en låt, om freeedaaaaaag!


 


Av Matilda ! - 10 maj 2012 18:28

I min skola (och typ alla andra skolor i min komun) ha en orienterings tävling från årskårs 4-6. Denna tävlingen är imorgon...

Sista året vi är med, vi har vunnit varje gång (nice!) och vi är tillbaka för att vinna igen såklart!

Jag tänker springa och köra allt jag kan! Skogen vi springer i ligger jätte nära vår skola och där jag bor, så det är en skog man känner till!

Innan har man sprungit med varandra, och väntat på sin kompis, men i år ska jag satsa allt och försöka få en riktigt bra placering.

   

Av Matilda ! - 10 maj 2012 18:00

       

Av Matilda ! - 10 maj 2012 17:17

   

Har precis varit på stan och gjort lite ärenden.

Skulle köpa Fatta Eld, och äntligen fanns den i affären!!

Hittade också en snygg enkel tubhalsduk på Glitter som jag kikat på lite smått innan. 


 

Ovido - Quiz & Flashcards