matild-a

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

Grattis semlan och kusinen!

Av Matilda ! - 21 februari 2012 12:42

Idag "fyller" ju semlan år, och då blir det mååånga semlor att äta :3

Fast jag gillar inte mandelmassan, den förstör typ själva semlan :c

Men det är inte bara semlan som "fyller år" idag, utan min kusin fyller fem år! :D

Grattis till dig ♥

 

Glöm inte att delta i "Veckans blogg"! Vinnaren dras på söndag.


Har jag berättat om att jag ska på hemlig resa på fredag (till söndag)?  Jag och min lillebror fick det i alla hjärtans dag present förra veckan och ingen av oss har någon aning om vad vi kommer åka...Vi får se! ^^


Nu tänkte jag rensa mina bilder i mitt bildarkiv på datorn, har massa onödig bilder D:

 

 
 
allmagashi.

allmagashi.

21 februari 2012 13:19

hej!
fin blogg. Du kan gärna vara med på min 'dagens blogg' tävling. du ska bara kommentera att du är med så jag vet det! kram

http://www.mylifffe.bloggplatsen.se

Matilda !

21 februari 2012 17:34

Okej!
Tack, vi får se om jag gör det :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda ! - 3 mars 2013 20:01


    Besök den nu!! Jag kände att jag ville byta portal, för jag gillar inte riktigt bloggplatsen. Blogg.se känns mycket bättre! Har haft lite klurigt med designen, men det får funka nu ett tag! Jag kommer antagligen flytta över lite inlägg från...

Av Matilda ! - 1 mars 2013 18:24

   

Av Matilda ! - 28 februari 2013 22:08

    Ibland är jag verkligen sämst på att uppdatera bloggen. Asså stackars er som läser den! Ibland bara skiter jag i att skriva inlägg! Hahahah. Då måste ni typ undra vart jag är! x,D Nejmen, jag har fakitdkt bortförklaring till varför jag inte s...

Av Matilda ! - 26 februari 2013 20:55

Hellooo there! I am back home! Kom hem igår klockan 21, och var himla trött! Snart får ni en massa bilder från resan! Det blir när det blir. Bjuder på en iPhone bild nu c:...

Av Matilda ! - 25 februari 2013 19:00


   

Ovido - Quiz & Flashcards