matild-a

Inlägg publicerade under kategorin Musik ♫

Av Matilda ! - 2 november 2012 23:00

   

Äntligen har jag beställt Take Me Home -Limited Edition! :D Så den trillar väl ner i brevlådan när Take Me Home släpps! Awesome! Har någon av er beställt TMH ännu? :)

By the way, killarna var grymma på XFactor ikväll! ♥_♥ Sitter och kollar på Xtra Factor nu, och där ska dem typ intervjuas! 

Ses! 


Av Matilda ! - 29 oktober 2012 20:45

   

Av Matilda ! - 29 oktober 2012 09:02

Godmorgon! Just nu har jag dött lite grann. Little Things har precis släppts, och jag typ dör varje gång jag hör den. Den är så fin! :,) ♥ Jag lovar, jag grät när jag hörde den första gången. Maj gadd. Jag ska lyssna på låten hela dagen. Japp.

Nej nu ska jag sluta fangirla. Undrar vad som händer när Take Me Home släpps. Då kommer jag typ dö 1000 gånger.


Första dagen på lovet nu då! Bra början! Sitter förövrigt med MTV igång (Gangam style nu då) och lyssnar på Little Things. okej, förlåt. Jag skulle inte skriva mer om den.

Igår hade min kusin kusinkalas, han fyllde 14 år :) Mina kusiner är rättså galna, haha! Fast roliga. Jag är liksom näst äldst av alla, haha. Alla är 1 år, 5 år, 7 år, tre 8 åringar, 10 år, och sen jag -12 (snart 13!) år- och sen 14 år. Haha minstingen heter Melker, och han är världens sötaste ju! :,)

 

Av Matilda ! - 23 oktober 2012 13:00

   

Av Matilda ! - 19 oktober 2012 11:30

   

Av Matilda ! - 18 oktober 2012 18:30

         

Hade inget att göra (fast jo, men jag ville göra detta, mycket :3) så jag satt och skrev ner två verser som Niall och Louis sjunger i Moments :) Tycker den låten är för bra! Och deras solo är så underbara! ^^ Älskar när Louis sjunger "harder" i sitt solo. Det är så sjuuuuuukt bra! ♥

Av Matilda ! - 8 oktober 2012 17:09

   

Hur kan musik vara så bra? Jag äääääälskar musik! Det kan göra mig riktigt glad. Och nu har ju jag äntligen hittat ett "band" som jag verkligen älskar! Älskar deras musik och allting. Jag snackar ju såklart om One direction, haha! Dem ska ju komma till Sverige snart! :D Dem ska uppträda i X-factor. Jag har redan dött, eftersom jag vet att jag inte kan kolla på dem. Alltså live, då. Bor ju i Skåne och X-factor är i Stockholm! Buhu! :[ Mamma & pappa skulle aldrig gått med på att åka till Stockholm för det...:c Men då får jag väl kolla på TV:n istället...


Jaja, min dröm är iallafall att få se killarna på riktigt, eller helst få träffa dem, såklart! :)

Skapa flashcards