matild-a

Inlägg publicerade under kategorin Random ☼

Av Matilda ! - 11 mars 2012 09:00


/MATILDA


Av Matilda ! - 10 mars 2012 08:07

Jag måste dit någon gång...

 


/MATILDA 

Av Matilda ! - 29 februari 2012 19:58

Jag googlade lite och hittade en massa smala hus!

Jag förstår inte hur man kan bo i sådanna. Det måste vara jätte jobbigt...

Jag tror man har sådanna hus i t.ex Japan/Kina eftersom dem behöver mycket utrymme för vägar m.m

             

 


Av Matilda ! - 23 februari 2012 11:25

Är jag ensam i hela världen med att tycka att Coca Cola och tacos passar superbra ihop?

Man äter upp sin taco och efter det dricker man upp sitt glas med cola, också är colan sådär "stark" och god så man ryser...

 


 

Av Matilda ! - 22 februari 2012 09:57

Hej!

Jag lade ju snabbt upp bilderna innan jag skulle till badmintonen,

så då fattade man kanske inte riktigt vad dem handlade om :s

   

Detta är då min kanin Morris, jag har ju en till som heter Zimba. Vi brukar släppa ut dem i trädgården så dem får springa lite, utan koppel eller något. Vi har typ "uppfustrat" dem för att inte springa iväg, villket är väldigt bra.

    

Detta är då några av våra första snödroppar vi har i trädgården ^^

 

Innan hade vi snö, men den smällte bort efter cirka en vecka, men igår natt kom det ny snö igen, men det var lite plusgrader, så den smällte bort rätt snabbt. Och detta är ju reultatet efter all snö...  

Här är kladdmuffinsen i ugnen! :D Goda blev dem, det kan jag säga!


 

Av Matilda ! - 22 februari 2012 09:52

 

Kom ihåg!! Glöm inte att anmäla dig till Veckans Bästa!!


 

Av Matilda ! - 21 februari 2012 12:42

Idag "fyller" ju semlan år, och då blir det mååånga semlor att äta :3

Fast jag gillar inte mandelmassan, den förstör typ själva semlan :c

Men det är inte bara semlan som "fyller år" idag, utan min kusin fyller fem år! :D

Grattis till dig ♥

 

Glöm inte att delta i "Veckans blogg"! Vinnaren dras på söndag.


Har jag berättat om att jag ska på hemlig resa på fredag (till söndag)?  Jag och min lillebror fick det i alla hjärtans dag present förra veckan och ingen av oss har någon aning om vad vi kommer åka...Vi får se! ^^


Nu tänkte jag rensa mina bilder i mitt bildarkiv på datorn, har massa onödig bilder D:

 

Av Matilda ! - 19 februari 2012 10:09

Igår var jag och shoppade med Fanny, hon är bäst. Lol.Jag handlade två tröjor och en mascara :-) Fanny sovde över och igår röstade vi på Björn Ranelid!! Han var bäst. Vi sitter och tramsar nu, ni får se kläderna jag köpte sen./Mobil bloggar/Matilda

Ovido - Quiz & Flashcards