matild-a

Inlägg publicerade under kategorin Random ☼

Av Matilda ! - 15 augusti 2012 15:30

   

Av Matilda ! - 14 augusti 2012 18:21

 

hahahahahaha, det set gaaaalet ut! xD

Av Matilda ! - 13 augusti 2012 14:15

   

Av Matilda ! - 11 augusti 2012 22:52

Hejsan tjolalejsan!

Nu blir det ett snabb inlägg som är till för att vara snabbt!! :s

Idag har jag inte bloggat för att jag har pärlat mina hörlurar (bilder imorgon), målat naglarna och tagit bort det igen (bilder imoooorn), lekt med kaninerna (:3), varit på stadsfestivalen och sett 4 stjärnfall! :D Jätte fräckt faktiskt!!

Berättar mer om allting imorn!

Random bild:

 

Haha, tänkte ha den i headern först, men det såg konstigt ut, så japp. Den är lite....Crazy.

Av Matilda ! - 11 augusti 2012 10:46

   

Jag ääääälskar deeen!! Hoppas ni gillar den också? Kommentera vad ni tycker! ♥

Av Matilda ! - 10 augusti 2012 11:40

 

Hejsan tjolahejsan alla snälla ! :3 (jag antar att ni är snälla)

Det första jag vill säga: Bry er inte om min bild. Den är till för att bara vara där och se fin ut. Så att ni får något att titta på liksom.

För mig är det fortfarande morgon (jepp), har inte klätt på mig (som ni ser på min tröja :s) men ska göra det typ snart. Annars idag ska jag jobba på designen och försöka att kanske bli klar ! :D

Av Matilda ! - 9 augusti 2012 09:29

    

Hade riktigt kul i Ystad! Vi var inne i Ystad och jag köpte en t-shirt, en kofta och en mascara. Vi åkte ett litet tåg som körde runt i Ystad i en halvtimme. Vi fick se polisstationen i Wallander som igentligen är en tågstation. På campingen köpte jag även nånting som kallas "Rhythm sticks" som man typ jonglerar en pinne med två andra pinnar.

Jag kan kanske göra en video när jag jonglerar med dem ? :D

Skapa flashcards