matild-a

Inlägg publicerade under kategorin Matilda ☜

Av Matilda ! - 10 oktober 2012 17:50

   

Satt och knepade och knåpade i GIMP med mina nya underbara penslar och typsnitt och det blev resultatet! Det ser nästan ut som en riktig rymd! :3

Vi hörs senare! :D

Av Matilda ! - 8 oktober 2012 17:09

   

Hur kan musik vara så bra? Jag äääääälskar musik! Det kan göra mig riktigt glad. Och nu har ju jag äntligen hittat ett "band" som jag verkligen älskar! Älskar deras musik och allting. Jag snackar ju såklart om One direction, haha! Dem ska ju komma till Sverige snart! :D Dem ska uppträda i X-factor. Jag har redan dött, eftersom jag vet att jag inte kan kolla på dem. Alltså live, då. Bor ju i Skåne och X-factor är i Stockholm! Buhu! :[ Mamma & pappa skulle aldrig gått med på att åka till Stockholm för det...:c Men då får jag väl kolla på TV:n istället...


Jaja, min dröm är iallafall att få se killarna på riktigt, eller helst få träffa dem, såklart! :)

Av Matilda ! - 6 oktober 2012 17:32

                                                                 

Nu

Av Matilda ! - 5 oktober 2012 20:02

   

-Kollar just nu på One Direction - Up all night - Live på MTV! Kollad inte på hela igår för att jag skulle på badminton (: - 

Av Matilda ! - 4 oktober 2012 21:14

Tjopsansa! Nu vill jag dricka mjölk eller vatten! Åh vad gott det hade varit!

Glöm det där uppe, onödigfakta.se. hähä.

Idag har jag...varit i skolan, käkat wok, spelat badminton, firat kanelbullen och massa mer småsaker! :3

Uppdateringen har inte varit på topp, men imorgon kanske den blir bättre! :D Har iallafall någon idé till något inlägg! ;)

 


Se ya tomorrow! :D

Av Matilda ! - 3 oktober 2012 10:43

     


       

Imorgon har vi fysik test/prov så igår pluggade jag lite grann och kollade igenom mina anteckingar! Ska plugga lite nu idag också.

Om ni undrar varför jag skriver nu klockan kvart i 11 är det bara för att vi har haft orienterings tävling, och jag sprang klockan 08.38 så vi körde dit då, och sen fick vi sluta! :) Så jag var hemma runt 10 tiden! :D kul!

Så idag ska jag chilla, plugga, äta och massa mer! ;)

Av Matilda ! - 1 oktober 2012 19:58

                 Försökte ta några fina bilder på Morris, men det gick inge vidare...:s

Iallafall, vad har jag gjort idag? (haha)

Idag har jag varit i skolan, gjort läxan & bloggat! Vill också passa på att säga att ni är bäst! Jag får jätte fina kommentrer, och är riktigt glad över det! Min statistik har höjts också! :D *happyface*

TACK!


Sen vill jag också påminna om min frågestund! Ställ frågor HÄÄÄR

Av Matilda ! - 1 oktober 2012 17:03

     


Hoppas att ni haft en bra månad! :) September är alltid lite tuff eftersom sommaren är slut och man har börjat i skolan igen. Men vid denna tiden har man börjat vänja sig igen, och allt känns bra! Man har kommit in i sina vanliga rutiner och man längtar till helgen igen!

Ovido - Quiz & Flashcards