matild-a

Inlägg publicerade under kategorin Matilda ☜

Av Matilda ! - 11 november 2012 18:12

             

Om ni undrar varför det är snygg svart rektangel på mappen är det för att det står min skolas namn där  c:

Av Matilda ! - 6 november 2012 20:44

     

Kan ge förklaring till bilderna så att ingen undrar typ....

Studsmattebilden: det är jaaaag! :D utan huvud!!

1D bilden:jag ääääälskar One Direction

we ♥ it bilden: jag ehh, tog den lite random, men jag gillar insperation!!

Datorritad 1D bild: har ritat den själv (: Den ska då säga att jag gillar att rita !

Kaninen: Det är ju min kanin Morris!

 

Av Matilda ! - 6 november 2012 18:41

   

Sticker på träning nu! heheh ska åka om tre minuter och har inte bytat om ännu, hähä. Vad ska jag träna?! gisssa, omöjlig gissningslek liksom (;

Av Matilda ! - 3 november 2012 17:10

           

Supernöjd! Har velat ha en sådan college tröja länge nu, älskar modellen! Har också funderat länge på nagellacket, men slog till med ett tillgodokort på H&M, så japp.

Av Matilda ! - 2 november 2012 17:45

Tjao!

Har varit på Kreaktivum i Karlshamn idag, riktigt kul! :D Det är verkligen värt att åka dit. Vi gick också på tropikariet som låg nästan bredvid. Det var också kul! Dem hade riktigt söta surikater där, haha!

Vi shoppade lite med, köpte två tröjor och ett halsband (visar det i ett inlägg +med det jag köpte i tisdags). Jag har börjat bli ett litet halsbands freak! Älskar snygga halsband, dem ska helst vara lite annolunda c;

 

Bilden har inget med inlägget att göra, men det är så sant :3

Av Matilda ! - 30 oktober 2012 20:45

   

Vad kul att du gillar min blogg! :D Det uppskattas verkligen!

Jag har använt Swefilmer i två dagar, och jag är inte världens bästa på hemsidan. Men jag tycker att det är bra iallfall. Man måste inte registrera sig för att se filmer, och ja, det är gratis. Finns massa filmer man kan se där! Googla för mer info om sidan.


Mina favorit filmer är Harry Potter, The Twilight Saga, Spiderman filmerna, 27 dresses, Mean Girls, Wild Child och många fler! Men jag är inte bra på att komma på bra filmer, haha.

Värsta filmen har jag ingen aning om vilken det är...Jag har inte sett så många dåliga filmer, haha! Inte vad jag minns iallafall.


Jag tycker ju att bloggplatsen är enkel, och väldigt lätt att förstå, eftersom jag bloggat med den i ungefär ett år nu. Men annars gillar jag blogg.se eftersom man kan få sin blogg så himla personlig. Men då måste man kunna det där med koder och grejer om man vill ha en snygg design, och jag suger på det, så jag håller mig till bloggplatsen. Men om jag nånsin kommer förstå koder, kommer jag flytta över till blogg.se.

Av Matilda ! - 29 oktober 2012 12:03

   

Kikar på film på swefilmer.com! Skitbra hemsida. Man kan hitta dem flesta filmerna där, gratis :)

Idag blev det Mean Girls, kul film! Har nog aldrig sett hela filmen, så det var dags nu! haha!

Har pausat mitt i filmen, så vill kolla nu igen! Vi ses!

Av Matilda ! - 27 oktober 2012 13:45

   

Tyckte det var länge sedan med ett sånt här inlägg! Här har ni! :D

Ovido - Quiz & Flashcards