matild-a

Inlägg publicerade under kategorin Matilda ☜

Av Matilda ! - 15 februari 2013 08:50

   

Herregud vad tiden går sjukt snabbt! :o Min blogg fyller redan ett år! Kommer ihåg den dagen jag startade bloggen, haha. Var så himla dålig på att blogga då! Hahah, jag sög på gimp då och mina inlägg var typ jätte tråkiga x,) Tur att man förändras ju! Hade tänkt göra en årsrecsumé på året som gått så ni får se tydligare hur min blogg har förändrats, haha!


Hur länge har du följt min blogg?

Av Matilda ! - 14 februari 2013 17:39

 

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG! :D

Alla hjärtans dag är himla bra för att man brukar liksom få en massa choklad och sånt, och det är ju bra c; namnam. Och jag har ju sportlooooooov!!! :D Tänkte berätta lite om vad som kommer hända om några dagar (iiihhh!!) och lite så. På måndag (eller jao, söndag natt) åker vi till Fuerteventura! Det är en ö i Kanarieöarna. Ska bli så sjuuukt skönt att komma bort från Sverige med vinterkylan och snön, till en varm ö där man kan bada och så! ♥_♥ Är himla trött på vintern nu ju! Så nu har jag börjat planera en massa tidställda inlägg (tre stycken på en dag) som då ska publiceras när jag är borta. Ska bara göra inläggen och tidställa dem, sen är det klart! Fast det tar ju sin lilla tid! Jag kommer ta med min systemkamera, så räkna med en himla massa bildbomber när jag kommer hem! Kommer också kanske ha tillgång till internet där någon dag; så kanske skriver jag från mobilen då! ;)

   

Av Matilda ! - 12 februari 2013 18:14

                                           

           

Av Matilda ! - 11 februari 2013 15:46

Nuuuså är jag nästan nästan klar med rummet ! :3 Har inte hunnit (läs orkat/glömmt/gjortannat) fixa min vägg. Typiskt mig såklart. Vet inte riktigt vad jag ska ha för citat?? Iallafall från en 1D låt, heheh. Nån som har något förslag? Hade tänkt mig  t.ex "You'll never love yourself half as mutch as I love you". Vill ju ha något som betyder lite!! Hahah inte "Cuz I can't compete with your boyfriend, he's got 27 tattooooos" hahahh :,)

   

Av Matilda ! - 10 februari 2013 18:00

Har ändrat om lite i mitt rum idag, eller håller liksom på. Bara att jag tagit ett litet break, heheh. Hade velat göra något med min 1D vägg, typ klippt ut något citat ur en One Direction låttext och sattit upp det på väggen....Man ser ju en massa fina bilder på we heart it där folk har sattit upp en massa fina citat på väggen också har dem en massa ljusslingor på väggar och tak och överallt, och massa fint. Vill också ha det så!!! :c Ni får se bilder på slutresultatet sedan! :3

   

Av Matilda ! - 4 februari 2013 19:38

   

Av Matilda ! - 10 januari 2013 21:51

Tjena tjena hej hej! :)

Ville bara säga att jag har haft sjukt dålig uppdatering -förlåt- men nu ska jag faktiskt inte skylla på skolan. Hahah, har typ haft en läxa denna veckan, så jao. Jag har liksom inte orkat, haha. Jag har helt enkelt varit för lat för att göra värsta mega snygga inläggen hähä. Hoppas det är okej ändå! ^^

 

haha, Nialler x) bad boooy

Av Matilda ! - 7 januari 2013 18:06

Hejsan hejsan hej hej!

Imorgon är det skola...! :/ neeeej. varfööör? Haha orkar inte. Idag fick jag tvinga mig upp ur sängen när klockan var nio. Hur ska det så funka om jag brukar gå upp klockan 06.40 annars?! :s Fast rätt kul ska det bli att träffa kompisarna! :)) Har ju inte träffat dem på aslänge för att alla har varit bortresta :c stackars mig.


Längtar ni tills skolan börjar? :))

   

Ovido - Quiz & Flashcards