matild-a

Inlägg publicerade under kategorin Matilda ☜

Av Matilda ! - 6 juni 2012 20:48

JAG ÄLSKAR DEEEEEN! Kolla vad cool och ny och fräsch och snygg och awesome!! Ni borde gilla den!!

hoppas det iallafall...

Nej, nu ska jag gå och lägga mig, eller åtminstone om en halvtimme eller något sådant..


 

Av Matilda ! - 6 juni 2012 19:12

OHEY!

Äntligen ;)

 


 

Av Matilda ! - 6 juni 2012 17:18

 

Är ääääääätnligen tillbaka från en låååååång, tråkig, ofrivillig bloggpaus! OYEH!!!

En bra sommar överraskning va?!

Det är så otroligt mycket som har hänt!

Jag har varit på klassresa på Tjärö (ni får bilder därifrån sen), skaffat longboard, det har blivit sommar och mycket mer annat!!

Jag känner att jag vill förnya min blogg design lite...Men jag vet inte riktigt hur..?


 

Av Matilda ! - 12 maj 2012 15:03

 


see ya!


   

Av Matilda ! - 10 maj 2012 18:28

I min skola (och typ alla andra skolor i min komun) ha en orienterings tävling från årskårs 4-6. Denna tävlingen är imorgon...

Sista året vi är med, vi har vunnit varje gång (nice!) och vi är tillbaka för att vinna igen såklart!

Jag tänker springa och köra allt jag kan! Skogen vi springer i ligger jätte nära vår skola och där jag bor, så det är en skog man känner till!

Innan har man sprungit med varandra, och väntat på sin kompis, men i år ska jag satsa allt och försöka få en riktigt bra placering.

   

Av Matilda ! - 7 maj 2012 16:52

     

Av Matilda ! - 7 maj 2012 16:02

Som ni då märkt tog jag en bloggpaus i helgen.

Det har bara blivit så att jag inte har skrivit, förlåt.

Jag har tänkt på maaaassa annat kul!! Hoppas ni också har det!

I fredags var jag med Fanny efter skolan, hade haft prov och så.

I lördags var jag på badminton cup till typ klockan tre, sedan åkte vi hem och då skulle jag sova över med Fanny, Linnéa och Wilma. Det var SÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄR kul!

Igår kom jag hem och chillade   <- söt smiley

   

bild från weheartit

Men nu blir uppdateringen som vanligt igen! YAHOOOO!  

 

   

Av Matilda ! - 3 maj 2012 15:23

HEJHEJHEJHEJ!

Idag är det ju sjukt varmt och skönt, igen!! Fast imorgon vänder det...:c

Fast man får hoppas att det blir sånt här najs väder snart igen! :D


När jag kom hem från skolan idag tog jag på min sköna byxdress ^.^

     


 


Ovido - Quiz & Flashcards