matild-a

Inlägg publicerade under kategorin Matilda ☜

Av Matilda ! - 11 juli 2012 12:00

 


Förresten!! Glöm inte att anmäla er till Veckans awesome!! :D


-tidställt inlägg p.g.a campingsemester-


Av Matilda ! - 7 juli 2012 18:18

Jag har länge velat ha en app till bloggplatsen och äntligen !! Tycker den är jätte bra, och smidig. Bloggar från den nu :)

Av Matilda ! - 7 juli 2012 10:35

   


Sommaren har tyvärr inte riktigt viljat komma hit till Sverige ännu, vilket suger! :c

Jag har inte fått badat i havet någon gång i år. Eller jo!! Faktiskt!

När jag var på Tjärö badade vi liiite i havet :3



 


Av Matilda ! - 29 juni 2012 11:22

 


-sorry för den dåliga uppdateringen igår :s jag var ute mycket & glömde bort bloggen, haha-


 

Av Matilda ! - 24 juni 2012 16:37

 


 


 

Av Matilda ! - 23 juni 2012 18:48

             

(jag vet, sjuuuukt dåliga bilder! Men ljuset var så fruktansvärt dåligt :c)


PS. Glöm inte att anmäla er till Veckans Awesome? Bara en som anmält sig, så om ni anmäler er nu har ni väldigt stor chans att vinna!  Klicka HÄR för att komma till inlägget. Vinnare dras imorgon :s


 

Av Matilda ! - 22 juni 2012 09:34

 

Själv ska jag fira med våra kompisar som vanligt! Först åker vi till ett slott och dansar runt midsommarstången där, och sedan åker vi hem till oss för att äta god mat och umgås! :)


Jag kommer tyvärr inte skriva mer idag (tror jag inte iallafall), men jag har fixat 3 tidställda inlägg till er! :D

Hur awesome? !


 

Ovido - Quiz & Flashcards