matild-a

Alla inlägg under februari 2013

Av Matilda ! - 8 februari 2013 14:48

WHOOP WHOOP! HELG! Fick sluta klockan typ halv 12 idag om vi inte ville äta på skolan! För att vår mattelärare var hemma, och vi har dubbelpass i matte på eftermiddagen. LYX! Vi åt i skolan och sen stack vi hem! c: grymt.


Kom nyss på en grej till bloggen, kan bli rätt roligt! Får planera lite till det innan jag drar igång det, hoppas ni gillar det! :D Känns som en ny grej faktiskt! Vi får se :3

   

Av Matilda ! - 7 februari 2013 17:19

tja tja hej hej! Hohoh uppdateringen har varit sådär, men igår hade jag fakitskt fullt upp. Bara så att ni vet liksom. Har varit hemma från skolan någon timme, ska snart på klubbmästerskap i badminton! (litelite nervös hääär), fast jag ska bara spela en match, möter vinnaren i U13 (är i U15), för att jag är den enda i U15, heheh. Om jag vinner den matchen vinner jag hela U15 grejen, hahah. Är typ i final direkt :,)

   

åhh gammal bild från Tjäro när vi var där på klassresa i maj/juni! vill dit igen ju!

Av Matilda ! - 5 februari 2013 18:44

   

Av Matilda ! - 4 februari 2013 21:51

   

Av Matilda ! - 4 februari 2013 19:38

   

You

Av Matilda ! - 4 februari 2013 18:16


Av Matilda ! - 3 februari 2013 20:04

               

SMART

Av Matilda ! - 3 februari 2013 16:00

   

-Tydligen har youtube klippet tagits bort, hoppas det inte gör något! :s heh-


Killarna ska alltså släppa en cover på denna låten, fast som en singel som kommer ut den 17 februari. Detta är bara en 30 skeunders preview av den. Åhåh låten går på repeat! ♥_♥

Ovido - Quiz & Flashcards