matild-a

Direktlänk till inlägg 2 februari 2013

Random frågor!

Av Matilda ! - 2 februari 2013 09:45

   

Namn?  Matilda
Stjärntecken? Skytten! :)
Har du lärt dig ett nytt språk? Jepp! Engelska (håller på) och tyska (håller på).

Har du en Bästa vän? Jag har flera bästa vänner! :)

Hur lång är du? 1,58 m

Vad saknar du just nu? En kompis och värmen! ;)

Vilken tid föddes du?  Typ 14.28
Din Favoritfärg? Grönt, ljusblått, gult, rött och rosa! 
Favoritcitat? Åh det finns så många bra! Hahah, kan inte komma på något nu!
Favoritplats? Någonstans där det är varmt!
Favoritmat? Pannkakor & kyckling med ris och currysås! <3
Är du någon gång ironisk? Hahah jaa
Vad lyssnar du på just nu? Vet inte riktigt vad låten heter men typ någon låt med Destinys Child !
Skostorlek? 38-39
Ögonfärg? Blå-grå
Hårfärg? Mörkblondt (:
Favoritfärg på kläder? Svart, vitt och färgglatt!
Meningen bakom ditt alias (användarnamnet)? Haha, matild-a. Det är ju mitt namn liksom, så fanns ju inte matilda, så fick lägga till ett - mitt i allt.
Favoritfilm? Finns så många bra! Kan inte välja, hahah
Hur känner du dig just nu? Trött och glad för att det är helg! :D
Någon du älskar? Min familj, vänner och 1D x,)

Favorithögtid? Julen och min födelsedag!
Piercingar du har? Om hål i öronen räknas, ja. En i det vänstra örat och två i andra!
Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? Ungefär 25-30 minuter.
Vart är du just nu? I mitt rum!
Har du varit på ett bröllop? Jepp!
Bor du med dina föräldrar? Hahah, jaa. Jag är 13 år gammal xD
Längtar du till något? jaaa ! Till Kanarieöarna om två veckor ♥_♥
När kramade du någon senast? Igårkväll !
Något du inte gillar med idag? Att det har snöat ...
Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara? One Direction! haha om det räknas som en person, men vi säger det nu!
Vad tänker du på mest? Allt!
Din konstigaste talang? Herregud, i donno. har ju inga talanger. haha skoja. nejmen vet inte.
Har du några konstiga fobier? neeejj, tror inte det !
Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? Både och! (: 
Föredrar du att ringa via telefon, eller videochatta? Telefon!
Tror du på magi? neej
Tror du på lycka? jaa
Hur är vädret just nu? Kallt och snöigt :/ 
Vilken var den senaste boken du läste? Hahah kommer inte på vad den heter
Har du några smeknamn? Jepp, Matte kallar typ alla mina kompisar mig ! ;)
Senaste skadan? Ont i min vänstra fot, hade antagligen stukat den.
Spenderar du pengar eller sparar du dom? Sparar !
Kan du röra din näsa med tungan? *testar* JAA! herregud trodde inte jag kunde, men jo!!
Är det något rosa i rummet du är i nu? jeepp
Favoritdjur? Kaniner <3
Vad gjorde du igår vid midnatt? Sov :3
Vilken sång gör dig mest glad när du hör den? Alla 1D låtar :D
Ditt favoritord? hahah vet inte.
En bra blogg du följer? www.hofh.se ! världens bästa blogg !
Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga? Typ "Sluta kriga, nu ska det vara freeeed!" eller nåt liknande !
Vad har du för bakgrundsbild på datorn? Massa 1D bilder som bytas automatiskt! <3
Haft ett jobb? hahah nej
Lämnat huset utan plånbok? jaa
Är du vegetarian/vegan? neepp

Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? Nån gång kanske :s
Tittat på tv 5 timmar i sträck? maybe maybe
Varit utomlands? jaaa !

 
 
MOA ~ brunetten i homs

MOA ~ brunetten i homs

2 februari 2013 18:16

Var gärna med och tävla om en länkning i våran blogg, du har tills på torsdag på dig att anmäla dig till tävlingen. Lycka till och ha en bra helg! :)
http://homs.blogg.se/

http://homs.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda ! - 3 mars 2013 20:01


    Besök den nu!! Jag kände att jag ville byta portal, för jag gillar inte riktigt bloggplatsen. Blogg.se känns mycket bättre! Har haft lite klurigt med designen, men det får funka nu ett tag! Jag kommer antagligen flytta över lite inlägg från...

Av Matilda ! - 1 mars 2013 18:24

   

Av Matilda ! - 28 februari 2013 22:08

    Ibland är jag verkligen sämst på att uppdatera bloggen. Asså stackars er som läser den! Ibland bara skiter jag i att skriva inlägg! Hahahah. Då måste ni typ undra vart jag är! x,D Nejmen, jag har fakitdkt bortförklaring till varför jag inte s...

Av Matilda ! - 26 februari 2013 20:55

Hellooo there! I am back home! Kom hem igår klockan 21, och var himla trött! Snart får ni en massa bilder från resan! Det blir när det blir. Bjuder på en iPhone bild nu c:...

Av Matilda ! - 25 februari 2013 19:00


   

Ovido - Quiz & Flashcards