matild-a

Alla inlägg under december 2012

Av Matilda ! - 4 december 2012 12:00

     

Denhär frisyren tycker jag var snyggast på Liam! :)

Av Matilda ! - 3 december 2012 20:11

   

Hittade denna bilden på weheartit (Bildens länk häääär) Så sjuuukt fin gjord ! Måste ha tagit sin lilla tid att ha gjort den.

Av Matilda ! - 3 december 2012 19:19

   

Heej! (;

Idag har det varit en helt vanlig dag i skolan, fast med extra mycket skratt kan man väl säga :,) Hahah

Det har varit svinkallt (-10 grader juu!!) och jag har fått ta bussen till skolan istället för att cykla. Rätt skönt faktiskt. Det får bli bussen imorgon också! Snön kommer nog stanna här ett tag till! :D Det är verkligen mysigt med snö! Det blir ljusare även fast det är mörkt ute liksom. Det blir ju mörkt ute klockan kvart över fyra nu! :o


Nu ska jag sluta babbla på ! Kan berätta att ett inlägg med lite snö bilder kommer upp antingen idag eller imorgon.

Barasåattnivetliksom.

 

Av Matilda ! - 2 december 2012 09:59

   

Nu har det snöat hela natten och det snöar fortfarande! Så jädra bra ju! Idag ska (måste) jag ut och fota! Så himla fint och vitt. Måste åka pulka med ju! Hahah! Sen får min lilla kanin Morris ut och springa i snön! Han älskar nog snö. Vilket jag också gör! :D

Har ni fått snö där ni bor än? c:

Av Matilda ! - 1 december 2012 20:15

   

1. Det är december!!! LHKUIWENCÖÄMBVX!!! :D Världens mysigaste månad! Månaden jag fyller år i (12/12), månaden med så mycket jul i att man blir så glaad för att det är så mysigt! :3 Och månaden där man nästan får äta hur mycket gott man vill!! :D

2. Det snöar!! :D Här nere i Skåne snöar det faktiskt!! Och snön finns faktiskt kvar på marken! :D Tänk hur awesome är det inte att det snöar den första vinterdagen?! :D

3. Har varit på badminton tävling idag. Gick sådär :( Förlorade alla mina tre matcher, hahah. Jag äger! Nejmen, det är ju inte jätte kul, men man får ta det så! :) Vi åkte dit klockan 11.15 och var hemma typ 19.15 Lång dag!

4. Hade tänkt att göra en juldesign, och ha en liten tävling sen! :D grymt! Kommer bara ha juldesignen tills den 24/12 sen bytar jag nog tillbaka igen till den jag har nu :D

5. Nu ska jag mysa och äta gott! :D

6. Nu ska jag räkna hur många :D smileysar jag har i detta inlägget. Nio stycken om man räknar med den där borta <-

7. Nej, nu har jag gjort för många punkter!! Ni får nöja er med sju stycken :3

Ovido - Quiz & Flashcards