matild-a

Alla inlägg under december 2012

Av Matilda ! - 11 december 2012 18:07

Hejhejhej! c:

Har kommit hem från teatern nu! Det var sista gången och vi hade knytkalas med massa godheter! :3 Är riktigt mätt nu!

Jag drar snart till badmintonen! kuligt kuligt! Har haft en helt vanlig dag i skolan idag. Inget särskilt har hänt.

Men alltså LIEJSHFLALIJMN'ÄF. Imorgon fyller jag ju 13 år!! :D herregud haha. Antingen är detta sista eller näst sista inlägget som 12-åring. omg heheh. Nej jag ska inte tjata mer om det, ska försöka inte babbla om det mer nu.

   

Av Matilda ! - 10 december 2012 20:47

   

Av Matilda ! - 10 december 2012 19:13

   

Av Matilda ! - 9 december 2012 18:56

      



Ni måste se denna videon! Den handlar om skvaller och mobbning på nätet. Det är så himla vanligt nu och Johanna som bloggar på hofh.se vill stoppa det. Därför har hon gjort denna videon. Hon är en grym människa som verkligen vill alla väl. Jag tycker ni ska ta den tid och kolla på videon och sprida vidare den så alla skvallerbloggar ser den. Det är så viktigt!

Av Matilda ! - 9 december 2012 17:21

   

Sitter förövrigt instängd på mitt rum och tråkar sönder c: Det är typ snöstorm utomhus, myyys! :D Blåser en massa och snöar en massa! :3


Vad gör ni just NU? (;

Av Matilda ! - 9 december 2012 14:49

   

(För er som inte förstår vilka Larry är, kan jag berätta att det är Harry & Louis tillsammans. Om man är en "Larry shipper" typ tror man eller tycker att dem är tillsammans)

Neej! Jag är ingen "Larry shipper"! Dem är jätte söta när dem håller på med varandra, men dem är ju inte tillsammans! Det är ju som om man har en bästa vän, då håller man ju på med varandra (dvs. typ låtsas slåss m.m haha ni fattar). Man ska kunna göra det utan att någon tror att man är gay (:

Jag tycker att Elounor (Louis och Elaunor) är jätte fina tillsammans, dem är verkligen ett perfekt par! ♥

 

Ovido - Quiz & Flashcards