matild-a

Alla inlägg under december 2012

Av Matilda ! - 18 december 2012 16:50

   

Av Matilda ! - 17 december 2012 21:50

   

Av Matilda ! - 17 december 2012 16:56

                 

1. Ett nattlinne som ska bytas till en pyjamas istället eftersom jag redan har nattlinne så det räcker och jag behöver en pyjamas mer! ^^

2.En fiiin tröja från Fanny! ♥

3. Mössaaa!

4.Tyrkost armband!

5. Julöronhängen, hähä! :D

6. Sååå fint armband!

7. Busskort hållare/skydd (???) ni fattar

8. Beyoncé parfym: Midnight Heat (luktar sååå gott!)

9. 4 presentkort! 3 på H&M och ett på Glitter!

10. One Direction pennor! Hahah ♥

11. One Direction bok: One and only.

12. One Direction -Våga drömma (Dare to dream)

13. Bankort! :DD

14. Världens bästa morgontofflor! ♥

15 (som inte är med på bilderna): En mysig tjockis tröja som tyvärr var för liten men bytar den nu! Fanns bara en kvar i hela Skåne i min storlek som skickas till min stad nu ^^

Av Matilda ! - 16 december 2012 12:56

   

Tjabbatjabba! idag är det söndag, igen! Tiden går sjukt snabbt ju!! Det är också tredje advent (oh shiit pommes fritt!!). Om exakt en vecka och en dag är det julafton!!! :o :D awesome!! På torsdag har vi julavslutning! :D Gött! Och imorgon släpps musikvideon till Kiss You av 1D! :D den kommer säkert vara grym!

Bra vecka detta ju! Något att se fram emot! (:


Och jaa...Jag ska visa vad jag fått i födelsedags present! hahah. Jag har fotat bilderna till det med har inte orkat redigeraaa. Ni får inlägget förmodligen idag!

Av Matilda ! - 15 december 2012 16:54

   

Av Matilda ! - 13 december 2012 20:56

Tjena tjena!

Här sitter jag och skriver :3 Uppdateringen har varit riktigt dålig idag och igår. Igår fyllde jag liksom år, så jag har något att skylla på c; Idag kom jag hem vid halv fyra och orkade jag inte blogga, ville bara chilla lite och plugga till matte provet imorgon. Jag kan meddela att uppdateringen kommer vara halv dålig imorgon också eftersom jag har typ tjejkväll klockan 18.00 och ska förbreda en massa saker tills dess! Jag måste ha filmtips på någon rolig komendi! Kommenteraa! :D Jag lovar att jag ska visa er vad jag fått i present. Jag tror jag gör det på lördag eftersom jag kommer ju få grejer imorgon också! (;

random bild:

 

3D

Av Matilda ! - 12 december 2012 21:18

                                    

Hittade många fler ap coola, men dem ville tydligen inte bli gifar i mitt inlägg -.- dryygt :/

Sök på 3D gifs på weheart så kommer det upp en massa coola! :D

Av Matilda ! - 12 december 2012 17:46

   

Ovido - Quiz & Flashcards