matild-a

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Matilda ! - 30 december 2012 19:06

   

Nu är jag tillbaka från en (oförrberred) bloggpaus! Jag hade ju sjukt mycket idéer till bloggen och sen bara slutar jag uppdatera. Vad hände där?! I am really crazy, yepp. Hoppas ni har haft en bra jul iallafall! c: Det har jag haft iallafall. Har fått en massa julklappar och en massa pengar som jag måste spendera, men har ingen aning om vad jag ska köpa :s Jag är inne på systemkamera (lånar ju mammas & pappas nu), plattång (fast det är ju inte så dyrt, heheh) och typ någon ny mobil. Min mobil är jätte konstig ibland.


Jao. Under tiden jag varit borta har jag chillat, shoppat på Emporia i Malmö, varit på Ikea (och köpt ett jätte bra dator bord) och varit på stan. Skitkuliga grejer ju :3 Fast jag hittade bara en tröja på Emporia. Bra shoppat!! Och jag har faktiskt fått hem både mitt kort & koden till det så nu kan jag betala med kort!! omg. 

Men dagen efter var jag på stan med Linnéa och då hittade jag en massa grejer! :D (Två nagellack för 10 kr på H&M, en 1D kalender, en 1D film, godis (eheheh), en apsnygg plånbok (för 105 kr!!!) och ett finfint armband.)


Har ni haft en bra jul? :D

Ovido - Quiz & Flashcards