matild-a

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Matilda ! - 8 december 2012 17:26

   

Gör just nu: Bloggar

Borde göra just nu: Plugga SO

tror jag får gå nu...och plugga. Världens jobbigaste inlämnings uppgift :c

Av Matilda ! - 8 december 2012 12:57

   

Av Matilda ! - 8 december 2012 10:05

   

Tänk vad mycket jag har förändrats under dem här 11 månaderna! Jag har förändrats med mina inlägg på bloggen sjukt mycket! Nu fattar inte jag varför folk läste min blogg för typ 10 månader sen. Hahah, den var jätte tråkig då ju! Nu känner jag att jag har förändrats åt det bra hållet med min blogg. Det har blivit mycket bättre inlägg än innan. För typ 10 månader sedan kunde jag nästan inget om GIMP. Jag gjorde lite som jag ville och inläggen blev inte dem bästa, haha! :3 Nu har jag lärt mig mycket och har inspirerats sjukt mycket från andra bloggar.

Ovido - Quiz & Flashcards