matild-a

Direktlänk till inlägg 2 november 2012

Shopping, kreaktivum och company ;>

Av Matilda ! - 2 november 2012 17:45

Tjao!

Har varit på Kreaktivum i Karlshamn idag, riktigt kul! :D Det är verkligen värt att åka dit. Vi gick också på tropikariet som låg nästan bredvid. Det var också kul! Dem hade riktigt söta surikater där, haha!

Vi shoppade lite med, köpte två tröjor och ett halsband (visar det i ett inlägg +med det jag köpte i tisdags). Jag har börjat bli ett litet halsbands freak! Älskar snygga halsband, dem ska helst vara lite annolunda c;

 

Bilden har inget med inlägget att göra, men det är så sant :3

 
 
Izza

Izza

2 november 2012 18:22

Jättefin blogg!

http://www.ijonsson.blogg.se

 
Esther

Esther

2 november 2012 18:36

haha jag med, kolla när uropen har rea, då har de många fina billiga halsband:D

http://paraplyz.se

 
Wilma | JJAW

Wilma | JJAW

2 november 2012 19:25

Fin blogg!
Det är så att vi har en tävling om veckans blogg, så kika gärna in där och få chansen att vinna en länkning i våran profil i ungefär en vecka. Kram.

http://jjaw.blogg.se

 
Kajsa

Kajsa

2 november 2012 20:57

Hej, guuuuuud vad fin blogg. Man blir jätteglad av att titta in här. Gu vad fin design har du gjort den själv. Du borde verkligen vara med på vår veckans blogg tävling, du har enorm chans att vinna!

http://clajsa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda ! - 3 mars 2013 20:01


    Besök den nu!! Jag kände att jag ville byta portal, för jag gillar inte riktigt bloggplatsen. Blogg.se känns mycket bättre! Har haft lite klurigt med designen, men det får funka nu ett tag! Jag kommer antagligen flytta över lite inlägg från...

Av Matilda ! - 1 mars 2013 18:24

   

Av Matilda ! - 28 februari 2013 22:08

    Ibland är jag verkligen sämst på att uppdatera bloggen. Asså stackars er som läser den! Ibland bara skiter jag i att skriva inlägg! Hahahah. Då måste ni typ undra vart jag är! x,D Nejmen, jag har fakitdkt bortförklaring till varför jag inte s...

Av Matilda ! - 26 februari 2013 20:55

Hellooo there! I am back home! Kom hem igår klockan 21, och var himla trött! Snart får ni en massa bilder från resan! Det blir när det blir. Bjuder på en iPhone bild nu c:...

Av Matilda ! - 25 februari 2013 19:00


   

Ovido - Quiz & Flashcards