matild-a

Alla inlägg under oktober 2012

Av Matilda ! - 4 oktober 2012 13:12

Tjabba tjeeeena !
Sitter nu och väntar på att syslöjden ska börja ! Nej nu kommer syslöjdsläraren! Bye bye! ;)

 

Av Matilda ! - 3 oktober 2012 19:13

Gud så trött jag är! Har orienterat, sprungit med mina kaniner (haha), städat deras burar, pluggat, chillat och massa annat! Men vill ändå inte sova. Hähä

Imorgon är det torsdag och då har vi syslöjd, och vi ska käka pannkakor till lunch! (fast såklart ärtsoppa också)

Får väl hoppas att torsdagen och fredagen går snabbt, för vi kanske ska åka iväg med husvagnen i helgen :3


Ha det braaaa!!

  

Av Matilda ! - 3 oktober 2012 12:34

   

Av Matilda ! - 3 oktober 2012 10:43

     


       

Imorgon har vi fysik test/prov så igår pluggade jag lite grann och kollade igenom mina anteckingar! Ska plugga lite nu idag också.

Om ni undrar varför jag skriver nu klockan kvart i 11 är det bara för att vi har haft orienterings tävling, och jag sprang klockan 08.38 så vi körde dit då, och sen fick vi sluta! :) Så jag var hemma runt 10 tiden! :D kul!

Så idag ska jag chilla, plugga, äta och massa mer! ;)

Av Matilda ! - 2 oktober 2012 15:31

   

Igårkväll gjorde jag en liten, liten fläta i mitt hår! Jag duschade också, och den blev kvar, haha! Hade den idag också, fast hade håret uppsatt.

Av Matilda ! - 2 oktober 2012 11:30

   

Av Matilda ! - 1 oktober 2012 19:58

                 Försökte ta några fina bilder på Morris, men det gick inge vidare...:s

Iallafall, vad har jag gjort idag? (haha)

Idag har jag varit i skolan, gjort läxan & bloggat! Vill också passa på att säga att ni är bäst! Jag får jätte fina kommentrer, och är riktigt glad över det! Min statistik har höjts också! :D *happyface*

TACK!


Sen vill jag också påminna om min frågestund! Ställ frågor HÄÄÄR

Av Matilda ! - 1 oktober 2012 18:09

 


Har på mig min nya mysiga kofta idag, hihi! ^.^ Världens bästa kofta!! :D

Förresten; sorry för cam-bilderna, hähä orkade inte ta foto med mobilen :s Me ni gillar mig ändå? haha

Skapa flashcards