matild-a

Alla inlägg under oktober 2012

Av Matilda ! - 23 oktober 2012 13:00

   

Av Matilda ! - 23 oktober 2012 11:00

   

Av Matilda ! - 22 oktober 2012 21:46

Hejsan! Idag har jag varit i skolan, och efter skolan åkte jag hem till Fanny och gjorde läxor :3 vi har så sjukt mycket grejer i skolan just nu, två prov denna veckan, två prov efter lovet och lite läxor...så ni vet ifall uppdateringen inte blir den bästa!
Godnaaatt! :D

Av Matilda ! - 22 oktober 2012 20:04

   


Jessica Sjöfrutjejerna Matilda Elin Bibbi Jonna Melinda Maja Nora Yaren Alicia, Jemina, Jenny, Gabriella, Johanna Linn


Tack så gryyyyymt mycket till er som ställde frågot till frågestunden! Jag blev verkligen jätte glad över att jag fick in så otroligt mycket frågor! :D Tack!

Av Matilda ! - 22 oktober 2012 12:30

   

Av Matilda ! - 21 oktober 2012 21:27

Hallå! :D

Igår var jag ju som sagt på badminton tävling, och det gick ju inte alls bra. Så idag har jag haft världens träningsvärk! Jag hade ju tänkt plugga till dem två proven som är i veckan (NO & matte), men jag har istället bakat kladdmuffins, bloggat, suttit vid datorn, fotat och...Inget mer. Hähä. Dagen har gått lite snabbt tycker jag. Men nu är det ju bara denna veckan och sedan är det höstlov! :D Det blir jätte skönt! Man får äntligen vara ledig lite längre! ^.^


Nej, nu ska jag tidställa ett inlägg tills imorgon och borsta tänderna! Sedan blir det sovdags! (:

 

bild jag tog för några veckor sedan!


//Matilda xx

Av Matilda ! - 21 oktober 2012 14:36

   

Det hade varit kul att få lite fler följare på bloglovin! Har just nu bara 6 stycken (tack till er!!! :D) och jag vill såklart ha fler! så var lite snäll & cool och följ min blogg via bloglovin! :D

Klicka på bilden för att komma dit där du kan följa mig!

Av Matilda ! - 21 oktober 2012 13:21

           

Skapa flashcards