matild-a

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2012

Svar på kommentar

Av Matilda ! - 30 oktober 2012 20:45

   

Vad kul att du gillar min blogg! :D Det uppskattas verkligen!

Jag har använt Swefilmer i två dagar, och jag är inte världens bästa på hemsidan. Men jag tycker att det är bra iallfall. Man måste inte registrera sig för att se filmer, och ja, det är gratis. Finns massa filmer man kan se där! Googla för mer info om sidan.


Mina favorit filmer är Harry Potter, The Twilight Saga, Spiderman filmerna, 27 dresses, Mean Girls, Wild Child och många fler! Men jag är inte bra på att komma på bra filmer, haha.

Värsta filmen har jag ingen aning om vilken det är...Jag har inte sett så många dåliga filmer, haha! Inte vad jag minns iallafall.


Jag tycker ju att bloggplatsen är enkel, och väldigt lätt att förstå, eftersom jag bloggat med den i ungefär ett år nu. Men annars gillar jag blogg.se eftersom man kan få sin blogg så himla personlig. Men då måste man kunna det där med koder och grejer om man vill ha en snygg design, och jag suger på det, så jag håller mig till bloggplatsen. Men om jag nånsin kommer förstå koder, kommer jag flytta över till blogg.se.

 
 
PING LOWHNGREN

PING LOWHNGREN

30 oktober 2012 21:55

Oh va roligt att få sån kommentar man blir ju lite peppad då! ;D

http://PINGGIRL.BLOGG.SE

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda ! - 3 mars 2013 20:01


    Besök den nu!! Jag kände att jag ville byta portal, för jag gillar inte riktigt bloggplatsen. Blogg.se känns mycket bättre! Har haft lite klurigt med designen, men det får funka nu ett tag! Jag kommer antagligen flytta över lite inlägg från...

Av Matilda ! - 1 mars 2013 18:24

   

Av Matilda ! - 28 februari 2013 22:08

    Ibland är jag verkligen sämst på att uppdatera bloggen. Asså stackars er som läser den! Ibland bara skiter jag i att skriva inlägg! Hahahah. Då måste ni typ undra vart jag är! x,D Nejmen, jag har fakitdkt bortförklaring till varför jag inte s...

Av Matilda ! - 26 februari 2013 20:55

Hellooo there! I am back home! Kom hem igår klockan 21, och var himla trött! Snart får ni en massa bilder från resan! Det blir när det blir. Bjuder på en iPhone bild nu c:...

Av Matilda ! - 25 februari 2013 19:00


   

Skapa flashcards