matild-a

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2012

Svar på frågestund del 2

Av Matilda ! - 16 oktober 2012 18:30

   

Matilda


Går du på någon sport?

Jag tränar badminton två gånger i veckan, och går på teater en gång i veckan, fast det räknas ju kanske inte som någon sport, hähä!


Var bor du i Sverige?

Jag bor i norra Skåne, typ.. Får inte säga exakta staden (:


Bor du i hus eller lägenhet?

Hus! (:


Vad gillar du att göra på fritiden?
Jag gillar att vara med kompisarna, blogga, rita och lyssna på musik :D


Spelar du något instrument?

Ehh, nej..haha! Men har spelat blockflöjt, om det ens räknas...:s


Vad är ditt favorit-program?

Jaa, har ingen aning. Jag gillar typ Top Model, Det okända (bara om jag vågar titta på det) och Svenska Hollywood fruar är också skitkul! Det är idag ju! :D


Vilken är din favoritfärg?

Jag gillar många färger! Som typ gul, grön, blå, röd! Alla starka färger är fina! Ni som sett bilder på mitt rum fattar att jag gillar färg! (Ni kan hitta bilder på mitt rum HÄR)


Vem är din förebild?
Jag har nog ingen speciell förebild. Men en tjej som jag nämnt tidigare är ju självklart Johanna (Hofh) som är sjukt bra! Hon är en otroligt bra förebild kan jag säga!


Hur lång är du?

Det var länge sedan jag mätte mig, men jag kan gissa på att jag är typ 159 cm, eller något sånt.. (:


Favorit-låt?

Live While We're Young med One Direction såklart! :D


Vilket är ditt favorit ämne i skolan?

Jag gillar bild, matte, engelska, NO och ibland syslöjd.


Vilket är ditt sämsta ämne?
Jag hatar SO! Jätte tråkigt! Och det är inte bättre när man har en tråkig gammal SO lärare! :c


När fyller du år?

Samma dag som min mamma! 12 december. Jag och mamma fyller år på samma dag! I år fyller jag 13 och hon 40.


Övrigt


Om du fick välja en superkraft, vilken skulle det vara?

Jag hade nog valt att kunna flyga! Häftigt att kunna sväva liksom! ;>


Gillar du att åka longboard?

Ja! :) Det är skitkul! Älskar att glida runt på min bräda (:


Vad lyssnar du på för musik?

Jag lyssnar på det mesta, det kan vara allt ifrån pop till typ R&B och hiphop!


Hur upptäckte du One Direction?

Oj, "upptäckte" dem kanske för ungefär ett halvår sedan nu. Men det var väl för två månader sen jag verkligen började typ..Älska dem! Haha! Man läste ju i tjejtidningar om dem, och såg dem på internet ibland. Jag började lyssna lite på What Makes You Beutiful, och sedan hittade jag alla andra låtar från deras album 'Up All Night'. Jag visste inte riktigt att dem släppt ett album, och började googla, och kom fram till att dem hade det! Jag såg där vilka låtar som fanns på skivan och sökte på dem på Youtube. Jag älskade ju först Up All Night och More Than This, men nu gillar jag ju många fler! Som t.ex Save You Tonight, Tell Me A Lie, I Wish, Evrything About You, Moments och många fler! Sen nu får någon månad sedan köpte jag ju 'Up All Night' och har nästan lyssnat sönder skivan! hehe. Längtar så sjukt mycket till att 'Take Me Home' släpps! Inte alls länge till nu! Sedan har jag ju sett en massa klipp med dem på Youtube, typ deras video diaries, älskar dem! ♥ Just nu är jag en aning beroende av 1D. Längtar tills dem kommer till Sverige! :D

Några anledningar till att jag gillar dem: Dem sjunger bra, har as fina röster, sjuuukt snygga, riktigt söta, roliga (och där vill jag verkligen nämna Louis) och bäst! :) ♥


Gillar du godis?

Jaaa! Choklad är så himla gott! ♥_♥ Fast chips, popcorn och sånt är liiiite godare! ^^


Vad har du för mobil?

Jag har en Xperia Neo V!

 


Hur många kaniner har du?

Jag har två stycken sjukt söta! ♥


Vad heter dem?

Dem heter Morris & Zimba!

   

 
 
Ingen bild

nikitaam

16 oktober 2012 20:04

Jag vill tipsa om en svensk webshop för alla modegalna personer där ute. Jag tycker själv det är väldigt roligt att hitta kläder som inte alla andra gå runt i. Här har ni sidan :) http://www.goattention.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda ! - 3 mars 2013 20:01


    Besök den nu!! Jag kände att jag ville byta portal, för jag gillar inte riktigt bloggplatsen. Blogg.se känns mycket bättre! Har haft lite klurigt med designen, men det får funka nu ett tag! Jag kommer antagligen flytta över lite inlägg från...

Av Matilda ! - 1 mars 2013 18:24

   

Av Matilda ! - 28 februari 2013 22:08

    Ibland är jag verkligen sämst på att uppdatera bloggen. Asså stackars er som läser den! Ibland bara skiter jag i att skriva inlägg! Hahahah. Då måste ni typ undra vart jag är! x,D Nejmen, jag har fakitdkt bortförklaring till varför jag inte s...

Av Matilda ! - 26 februari 2013 20:55

Hellooo there! I am back home! Kom hem igår klockan 21, och var himla trött! Snart får ni en massa bilder från resan! Det blir när det blir. Bjuder på en iPhone bild nu c:...

Av Matilda ! - 25 februari 2013 19:00


   

Skapa flashcards