matild-a

Alla inlägg under september 2012

Av Matilda ! - 7 september 2012 21:39

Här sitter jag och har det mysigt :3 äter godis och kollar som sagt på MTV VMA som jag babblat om nu hela dagen, hähä ^^

Av Matilda ! - 7 september 2012 17:20

                     

haha, köpte det för en vecka sen, men jajao. Lite nytt är det iallafall!!! :D

Av Matilda ! - 7 september 2012 17:09

   


Denna veckan har gått super duper snabbt! Som alla veckor gör nu! Läxorna har varit okej, och skolan najs. I onsdags slutade jag 12.00 bara för att lärarna skulle ha något möte :)) I LIKE DET MÖTET. Så nu ska vi sluta 12.00 var fjärde onsdag, WOOP WOOP!!!! :D Nu ska jag bara ta det chill, kanske räkna lite matte (nu lät jag som en jagkanintesläppaskolanmåstepluggamassaläxor). Ska kolla på MTV VMA ikväll och om ungefär en kvart börjar någon liten VMA sak på MTV, vet inte riktigt vad det är men jag ska se på det iallafall!

Nu har jag fått reda på att One direction vann 3 priser inatt! Helt amazing juu!! Härligt :D Älskar deras musik! ♥


Vad tycker du är bäst med helgen?

Av Matilda ! - 7 september 2012 14:27

Just i detta nu sitter jag och kollar på my first time One direction! Tänkte kolla på MTV VMA ikväll klockan 21.00 Det visades ju inatt klockan 02.30 så kunde inte kolla eftersom det var skola idag. Har inte riktigt koll på vilka som vann, men vet iallafall att one direction vann något!! :D

Av Matilda ! - 5 september 2012 19:22

 

Av Matilda ! - 5 september 2012 15:51

   


hahahaaha, kan sitta i timmar och kolla på Louis!! håhåh

Av Matilda ! - 5 september 2012 14:22

 

 Uppdateringen kanske inte kommer vara världens bästa, men jag kommer iallafall skriva fler inlägg än vad jag gjort nu!

Av Matilda ! - 1 september 2012 19:23

 

   SEEE YAAAA  

Skapa flashcards