matild-a

Alla inlägg under september 2012

Av Matilda ! - 19 september 2012 20:19

 


Nu kommer äntligen detta inlägg upp ! Haha, new in inlägg brukar alltid komma några dagar efter jag köpt det...Köpte detta i lördags, hahaha!

Dem två tröjorna är i samma modell (fast dock 2 olika storlekar xs & s) fast olika färger! Tyckte båda var så sjukt snygga, så hade inget val D: fina är dem!

Av Matilda ! - 18 september 2012 21:30

Asså nu går jag och lägger mig. Är sådär trött nu så måste sovaaaa !

Tanken var att jag skulle lägga upp vad jag handlat i helgen, men nu vill inte min mobil kopplas till datorn, så det får va tills imorgon.


Jag bjuder på en intressant bild som jag satt och redigerade innan, höhö.


 

Av Matilda ! - 18 september 2012 16:30

 

FRÅGESTUNDEN AVSLUTAS INTE 27/9 EFTERSOM JAG INTE FÅTT IN TILLRÄCKLIGT MED FRÅGOR! fråga på!


Ser fram emot denna lilla frågestund. Senaste (och första för den delen) var i typ mars, så det behövs en till! Fråga på precis vad ni vill, så kommer jag svara på frågorna i ett inlägg!

Det jag tycker att du ska göra nu är att komma på en eller flera awesome frågor som du skriver i en kommentar till detta eller något annat inlägg! Alla som frågat någonting får en länk (om man har en blogg då) som tack pris ! :D Deal?

Av Matilda ! - 18 september 2012 14:33

  

Riktigt bra kombo där alltså. Nej, fast nu är jag snart klar med bloggandet, och ska plugga lite tyska ! Sen om 40 minuter sticker jag till teatern. Jag är hemma kanske halv 6, och då ska jag nog plugga ännu mer tyska, och sen åker jag till badmintonen som börjar 7. Rülig dag asså !!! Hoppas ni har / haft lika bra dag som mig ! :D


Lite senare kommer ni få en liten suprise ! typ, liksom, nästan. Ja, ni får se sen alltså.

Av Matilda ! - 17 september 2012 20:54

Guten tag !

Idag har jag haft skola som vanligt. Slut på helgen D,: Men att vara i skolan är inte så tråkigt ändå...

Snart ska jag gå och lägga mig, är sjukligt trött ! Ser fram emot en fart fyld dag imorgon, skola, teater, badminton, sova! :D


Nu....Över till min låga uppdatering. Ehh, vet inte varför det blivit så, men har inte haft lust att sitta framför en dator och glo. Har haft så många idéer men glömt att lägga upp dem på bloggen ! :c Hoppas det blir bättre snart iallafall. Men lämna inte min blogg bara för den låga uppdateringen. Man vet aldrig när jag får fnatt och börjar uppdatera som en galen häst !

hahahahahah

Nejmen, stanna kvar här! :)))

 

random biiiild!

Av Matilda ! - 16 september 2012 14:00

Hejsan svejsan! Ska snart kolla på Madagaskar 3 ! Sitter och väntar på att bli insläppta :3 ses senare!

Av Matilda ! - 16 september 2012 09:52

Åhå vad trött jag är ! Vill sova mer men det går inte, buhu! Igår var jag och shoppade lite grann :) köpte två tröjor, en svart och en rosa i samma modell! Älskade den modellen. Sen köpte jag en helt vanlig svart stickad tub halsduk och vantar :3 ni får se det sen :D

Av Matilda ! - 15 september 2012 10:53

 

Snabbis inläggis! Ville bara hålla er uppdaterade, hahahah! nejmen vi ses senare alltså!

Om jag handlat något, meddelar jag er då! :D hahaha, åh, jag låter som värsta wb bloggaren nu D:


HEJDÅÅÅÅ! 

Ovido - Quiz & Flashcards