matild-a

Alla inlägg den 30 september 2012

Av Matilda ! - 30 september 2012 21:09

Hejsan svejsan!

Idag har jag gjort exakt...Ingenting. Nästan. Jag har faktiskt käkat tårta, bloggat, varit med Emma och lite såna grejer! Några naglar blev inte målade, men får väl göra det imorgon. Någon som har ideér till mina naglar?

Imorgon är det måndag. Igen. Veckorna går så snabbt!! Det är till och med 1 oktober imorgon, shit maj gadd! Ny månad! Igen. Jao jao.


Åh, jag såg en jätte fin regnbåge i fredags när jag skulle cykla till skolan! Var bara tvungen att ta en bild på den! ^^

  

1D

Av Matilda ! - 30 september 2012 19:46

   

Hihi, kunde inte låta bli att rita detta med mina fina pennor från IKEA! (dock så ha den rosa gått sönder D:)

Ni som är Directioner's fattar varför det står som det gör! ;)

Av Matilda ! - 30 september 2012 14:29

   

Tja! Igår var jag och handlade lite grejer, som ni ser där uppe ☝

Jao. Fina grejer det. Älskar tröjan! Så mysig! ^^ Och koftan också! Behövde en ny kofta.



Glöm inte att ställa en eller flera frågor till mig i min frågestund HÄR! Har bara fått in 5 frågor än sålänge, och behöver fler! Dessutom kommer du som frågor bli länkad i ett inlägg!


Av Matilda ! - 30 september 2012 13:02

   

YES! So happy I am!

Har alltid viljat kunna ladda ner penslar till GIMP, men det har inte gått, och har inte fattat ett skit :s

Men jag vill säga tack till denna tjejen som hade en mega bra guide hur man laddar ner penslar till GIMP! Tack! :D ♥


Nu ska jag nog typ gå ut, måla naglarna, uppdatera headern lite (dvs lägga till glitter i den, haha), chilla och försöka hitta en kompis man kan vara med!

Av Matilda ! - 30 september 2012 10:07

   

Skapa flashcards