matild-a

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Matilda ! - 27 september 2012 21:19

   

Nu är jag trött! :}

Idag har vi haft det kul i skolan! Hade min första håltimme på högstadiet :3 ap kul.

Vi fick gå in på skol-bibblan helt själva och sitta i ett mysrum och chilla och lyssna på musik! :D Det var verkligen fett kul! Behövde jag. Sedan kom jag hem och pluggade lite till matteprovet imorgon (wish me good luck!) och sen far jag till min badminton träning.


Förresten, igår när min kompis Fanny (♥) var på sin fotbolls träning bröt hon sin handled! :( ♥♥♥ Saknar dig Fanny! Men vi träffas imorgon kväll! :D ♥


SOV SÖTT!

Av Matilda ! - 27 september 2012 18:11

   

Klicka HÄR eller på bilden för att komma till inlägget där du frågar! :D

Frågestunden avslutas när jag fått in tillräckligt med frågor, och nu har det inte kommit in så många! Fråga på om vad som helst!

Ovido - Quiz & Flashcards